וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "טביב נמצא בשלב ה'תחזיקו אותי'". האופציות על וארן וסילבסטר ימומשו

17.5.2018 / 8:40

בבירה מעריכים שהודעת הבעלים נועדה להשתיק את מחאת האוהדים ולמנוע פגיעה בעסקי רעייתו. במקביל טביב מתכוון לממש אופציות על שחקנים שיוכל למכור ומשדר: הולכים לעונה בתקציב נמוך

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב נפגש אתמול (רביעי) עם מחזיק זכויות הניהול של המועדון, אלי אוחנה, אך לא סיפק יותר מדי תשובות לגבי העונה הבאה. טביב אמור לטוס לארצות הברית ורק בשבוע הבא יבהיר סופית מה יהיה תקציב הקבוצה, על אילו שחקנים מממשים את האופציות ורק לאחר מכן אלי אוחנה יוכל להתחיל ולבנות את הקבוצה.

קצת פחות מ-48 שעות לאחר מסיבת העיתונאים בה הודיע בעלי בית"ר ירושלים כי הוא זז הצידה ומעביר את המושכות לאלי אוחנה מנסה הבעלים לשדר לכל עבר כי לא ישקיע בקבוצה והיא בדרך לאבדון. גורם המעורה בפרטים אמר הבוקר: "טביב נמצא בשלב ה'תחזיקו אותי'. הוא ציפה שמסיבת העיתונאים תהפוך את כל התמונה ויתחננו אליו וזה לא קורה. הוא חושש ממחאת האוהדים ליד הבית שלו והעסקים של אשתו ורוצה למנוע אותה וזה לגיטימי. במקום כל ה'תחזיקו אותי' הזה יש שתי אפשרויות ריאליות יותר- או שיירד מהעץ או שייתן תג מחיר ריאלי על המועדון".

במישור המקצועי, בשלב זה טביב אמור לממש את האופציות על שחקנים אותם הוא רואה כי יוכל למכור בעתיד כמו אנתוני וארן ויקוב סילבסטר. ביום שבו התקיימה מסיבת העיתונאים וגם אחריה הבעלים משוחח עם סוכני שחקנים ובודק אופציות לחיזוק, אבל מדבר על סכומים נמוכים לשחקני חיזוק - הרבה פחות ממה שהתרגלו אליו בבירה בשנים האחרונות.

מאחורי הקלעים הוא מקווה שהקהל יירד לו מהגב ויוכל לבנות קבוצה. מה שכן, טביב משדר כי בכל מצב זאת תהיה קבוצה רזה עם תקציב נמוך יותר מהעונה הנוכחית.

אלי טביב בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
האוהדים נחושים להגביר את המחאה. אלי טביב/אדריאן הרבשטיין

מי שנמצא בבעיה בשלב זה הוא אלי אוחנה. אוחנה יודע שיוכל להתמודד עם תקציב נמוך רק בתנאי שיש לו מסמך עם תג מחיר ריאלי. ללא מסמך כזה אוחנה נכנס למלכודת שלא בטוח שיוכל לצאת ממנה והוא שומע זאת מכל כיוון. אוחנה יעשה חושבים בימים הקרובים, יתייעץ עם מקורביו וככל הנראה גם עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ויקבל החלטה באילו תנאים יוכל באמת יוכל להוביל את הקבוצה.

בינתיים, מחאת האוהדים רק הולכת וגוברת וכבר הערב צפויים האוהדים להגיע לביתו של הבעלים בכפר שמריהו. האוהדים מאוחדים ונחושים בהחלטתם לגרום לטביב לעזוב את המועדון ואתמול אמרו: "גם אם נשלם מחיר של ירידת ליגה בעונה הזאת נלך עד הסוף, שוב דבר לא מפחיד אותנו, נשלם את המחיר ונחזור להיות מועדון עם כבוד. טביב סיים דרכו, הכל שאלה של זמן. מבלי שיקבע תג מחיר שפוי וייעלם לא ניתן לו שקט".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
seperator

בני זקן ערך היום מסית עיתונאים לקראת המשחק האחרון של העונה, נגד הפועל חיפה ביום שני בטדי: "זה משחק בית אחרון אחרי עונה ארוכה ומוצלחת, עם סוף טיפה מאכזב. בעל הבית דיבר במסיבת עיתונאים וכינה את העונה הזו כ'עונת שיא' מבחינתו. זו אפשרות לסיים עם טעם טוב, הזדמנות להודות לשחקנים ושהשחקנים יוכלו להודות לקהל".

בן זקן הוסיף: "אחרי גמר הגביע באופן טבעי הייתה ירידה מתח. הייתה לנו תקופה ארוכה של 'משחקי עונה', משחקים שדרשו מקסימום הכנה מנטלית ומקצועית. ברגע שהמשחקים האלו מאחורייך זה טבעי שתהיה ירידת מתח. כמובן שאנחנו רוצים לסיים עם ניצחון ואם זה יהיה אפשרי, לחזור למקום השני".

שחקן בית"ר ירושלים יקוב סילבסטר מאוכזב. יוסי ציפקיס
טביב בונה עליו. סילבסטר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully