וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי שוב רומז: ייתכן שלא אשאר במכבי נתניה בעונה הבאה

17.5.2018 / 7:08

שחקן מכבי נתניה פרסם פוסט שממשיך את האולטימטום שהציב לבעלים אייל סגל בדבר רצונו בחוזה ארוך טווח: "מקווה שהכול יסתדר בעזרת השם". כעס על היכולת בתבוסה לבני יהודה: "יצאנו לפגרה מוקדם מדי"

קובי אליהו

ערן לוי שוב רומז לאוהדי מכבי נתניה כי יתכן שלא ישחק בקבוצה בעונה הבאה על אף שיש בינו לבין הקבוצה חוזה התקשרות לעונה נוספת.

שעה קלה אחרי התבוסה אמש (רביעי) 5:0 לבני יהודה, פירסם לוי בחשבון האינסטגרם שלו דברים שממשיכים את האולטימטום שכבר הציב לבעלים אייל סגל בדבר רצונו בחוזה ארוך טווח. לוי לא ישחק במחזור הסיום בעוד ארבעה ימים בבאר שבע ולכן כתב בין היתר באינסטגרם: "עם כל זאת, גם שאני חתום לעונה הבאה מקווה באמת שהכל יסתדר בעזרת השם כמו שביקשתי שזה להישאר בנתניה עד הסוף. מייחל שזה יקרה ואם לא, בשבילי נתניה היא בית חם ואמיתי".

עוד בנושא
בית"ר ירושלים: "טביב נמצא בשלב ה'תחזיקו אותי'". האופציות על וארן וסילבסטר ימומשו
המאמן הבא של מכבי תל אביב התבקש לצפות במשחקים של איתי שכטר
המשחק בין ישראל לארגנטינה ייערך בארץ, כל דקה של מסי תעלה 50 אלף דולר

שחקן מכבי נתניה ערן לוי מאוכזב. ברני ארדוב
מעביר מסרים ברשת. ערן לוי/ברני ארדוב

במכבי נתניה כעסו מאוד על הגישה של השחקנים בתבוסה הביתית אמש. ההפסד הגבוה גם קילקל את כל חגיגת הפרישה של ברק בדש. המאמן סלובודאן דראפיץ אמר אמש: "יצאנו לפגרה מוקדם מדי. לא ציפיתי שניראה כך. נראינו מצחיק והיינו תפאורה. אני מאוד מאוכזב". המאמן הוסיף: "לא נראינו כמו קבוצה. אנשים כנראה עסוקים בעצמם ובחוזה שלהם לעונה הבאה. באנו שחצנים. יש לנו משחק אחרון ביום שני בבאר שבע וכל אחד צריך לדאוג לתחת שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully