וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן הבא של מכבי תל אביב התבקש לצפות במשחקים של איתי שכטר

17.5.2018 / 7:22

המאמן שיחליף את ג'ורדי קרויף ייתן את חוות דעתו על החלוץ בטרם תוגש לו הצעה רשמית. המאמן גם התבקש למצוא בלם שיחליף את ז'אן סילבן באבין. שביעות רצון מהמושאלים לבני יהודה

קובי אליהו

שביעות רצון במכבי תל אביב משחקני הקבוצה המושאלים שיחזרו לקרית שלום לקראת העונה הבאה. אמש הגיע בן מנספורד לאיצטדיון בנתניה לצפות במשחק בין מכבי נתניה לבני יהודה במהלכו עקב אחר מאוויס צ'יבוטה, מתן חוזז ויונתן כהן שחקני מכבי תל אביב המושאלים לבני יהודה וכן אחר מאור קנדיל המועמד להצטרף למכבי תל אביב. אל מנספורד שוב התלווה הסקאוט הסקוטי ג'ון פארק.

דן גלזר המושאל למכבי נתניה היה אתמול מוצהב ונעדר מהמשחק. "אין שום סיבה שלא נהנה בעונה הבאה מהדרך שעשו השחקנים האלה שגדלו אצלנו במחלקת הנוער", אמר גורם במכבי תל אביב. "המאמן החדש יתרשם מהם באימונים ובמוקדמות הליגה האירופית וכולם יקבלו הזדמנות להשתלב".

עוד בנושא
בית"ר ירושלים: "טביב נמצא בשלב ה'תחזיקו אותי'". האופציות על וארן וסילבסטר ימומשו
הפועל באר שבע תיפגש עם עזרא בשבוע הבא. תציע כ-250 אלף דולר
ערן לוי שוב רומז: ייתכן שלא אשאר במכבי נתניה בעונה הבאה

איתי שכטר (מימין) עם יקוב סילבסטר שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
המאמן החדש יתרשם ויחליט. שככטר/ברני ארדוב

מאוויס צ'יבוטה אמר בסיום המשחק: "ברור שאני רוצה לשחק במכבי תל אביב. זה המועדון אליו הגעתי בישראל ובו גדלתי והתפתחתי. אני רוצה לשחק כדורגל". בבני יהודה מאוד רוצים שמושאלי מכבי תל אביב ימשיכו ומציעים להם מעמד בכיר ביחס לזה שיקבלו במכבי המשופעת בשחקנים, אך כאמור במכבי בונים על שובם לסגל, דבר שגם יצמצם את העלויות של הסגל אשר מנה שחקנים מאוד יקרים שהיו עד כה בסגל הקבוצה ונחשבו לשחקני משנה במועדון.

בתוך כך נודע כי המאמן הבא של מכבי תל אביב התבקש לצפות במשחקים של איתי שכטר ולחוות את דעתו על החלוץ, בטרם תגיש לו מכבי תל אביב הצעה רשמית. המאמן גם התבקש למצוא בלם שיחליף את ז'אן סילבן באבין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully