וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הציעה להפועל באר שבע את אריק סאבו

17.5.2018 / 9:40

שיא הפארסה: אחרי ההודעה החריפה בעקבות ההתעניינות של האלופה בסלובקי, בבירה החליטו להציע לה אותו בשל הקיצוץ של טביב. באר שבע צפויה להציע לחן עזרא כ-250 אלף דולר לעונה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

כחלק מהסערה בבית"ר ירושלים בימים האחרונים, הקבוצה מהבירה הציעה להפועל באר שבע את אריק סאבו. מדובר בסיבוב של 180 מעלות אחרי שלפני כמה שבועות בבית"ר גילו שבאר שבע מתעניינת בסלובקי, מיהרו לשיחות עם פאוק סלוניקי על מימוש האופציה, וגם הוציאו הודעה חריפה בגנות האלופה.

בית"ר ירושלים החלה בהליך של מימוש האופציה לרכוש את סאבו מפאוק סלוניקי וסיכמה עם הקשר על חוזה חדש, אבל הצדדים עדיין לא חתמו. בינתיים הבעלים אלי טביב החליט לנקוט במדיניות של קיצוץ התקציב - דבר שלא עומד בקנה אחד עם החוזה שעליו סאבו סיכם. בבית"ר רוצים לסגת מאותו הסכם ולמצוא לסלובקי קבוצה אחרת. הוא עצמו בודק כמה אופציות שיש לו בליגה השנייה בגרמניה, אבל אם באר שבע תשוב לתמונה, הוא עשוי לעבור אליה.

אם בית"ר תפסיק את הליך מימוש האופציה מול פאוק סלוניקי, הפועל באר שבע עשויה להיכנס למו"מ מול הקבוצה היוונית ולנסות לרכוש אותו.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע החלה בשיחות עם חיימוב. עזרא בודק את סוגיית השבת
ברק בכר: "היה תענוג היום, יהיו שחקנים ישראלים וזרים שננסה להביא"
דיווח בניגריה: הפועל באר שבע הגישה הצעה לקשר אמקה אטולומה

אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
בודק גם אופציות בחו"ל. אלון תורג'מן/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע קבעה להיפגש עם הקשר חן עזרא מיד לאחר המשחק מול נתניה. בשיחה נוספת שנערכה אתמול עם סוכנו גלעד קצב, ביקשה אלונה ברקת לדחות את הניסיון לסגור את העסקה עד לאחר המשחק ביום שני. בשיחות שנערכו בעל פה, הובהר לשחקן כי באר שבע תהיה מוכנה לשלם לו מעט יותר מהאופציה הנוכחית שלו (240 אלף דולר) בבית"ר ירושלים ותציע 250 אלף. עזרא דורש חוזה גבוה יותר, המוערך בכ-300 אלף דולר, ובנוסף לפתור את סוגיית השבת - משום שהוא מעדיף לא לנסוע לאימונים ומשחקים במהלך השבת. בנוגע לאורך החוזה אין כל בעיה, משום ששני הצדדים מעוניינים בחוזה לשלוש עונות.

לאלון תורג'מן עדיין לא הוגשה הצעה רשמית. בשיחה בין הצדדים הבינה הפועל באר שבע כי השחקן בודק גם אופציות בחו"ל, ולכן הבהירה לסוכנו כי היא מעדיפה שימצה קודם את האופציה האירופית ורק אם יחליט להישאר בישראל יימשכו השיחות. תורג'מן רוצה לצאת לחו"ל רק אם יקבל שדרוג משמעותי ביחס לחוזה הנוכחי שלו בהפועל חיפה ויוכל להרוויח מעל 300 אלף דולר לעונה. הקבוצה היחידה שהחלה בשיחות עם השחקן היא אוסטריה וינה, אך הצעה רשמית בסכומים הללו טרם הוגשה. אם באר שבע תציע סכומים זהים, הוא יעדיף להישאר בישראל.

ומה לגבי מהראן ראדי? השחקן זומן לפגישה שגם היא תתקיים בשבוע הבא עם המנכ"ל אסי רחמים, במהלכה יובהר לו כי המועדון מעוניין לממש את האופציה לעונה הבאה. אם ראדי יסכים לכך, הוא ימשיך בהפועל באר שבע. במידה ויביא הצעה לטווח ארוך מקבוצה אחרת, באר שבע לא תציע חוזה ארוך יותר. ההערכה כרגע היא שראדי יישאר בסופו של דבר בקבוצה.

במקביל, השוער גיא חיימוב דורש להאריך את החוזה שלו בעונה נוספת. בבאר שבע רוצים להשאירו בחוזהו הנוכחי ולכן השבוע נערכה שיחה בעניין בין ברקת לסוכנו. מכבי חיפה ממתינה להתפתחויות.

הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת משחק סיום העונה ביום שני הקרוב, נגד מכבי נתניה בטרנר, משחק שיהיה גם משחק הפרישה של אליניב ברדה. המאמן ברק בכר אמר: "זה משחק אחרון בטרנר. אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה טובה בבית. נשחק נגד קבוצה שספגה תבוסה ולכן יהיה משחק קשה, היא תגיע דרוכה. אני מצפה מהשחקנים שימשיכו לשחק טוב. כולנו מתרגשים בשביל אליניב ברדה שייפרד פה בטרנר, אחרי עונה כזאת לעיני הקהל. יהיה מרגש וכולנו מחכים לזה. טוני וואקמה? נדע היום או מחר מה מצבו".

לואי טהא הוסיף: "עשינו שנה טובה. אליפות זה לא מובן מאליו, הייתה שנה ארוכה עם משחקים בליגה ובאירופה. אנחנו שמחים על ההישג, לדעתי זה אדיר. כל שחקן ששיחק נתן את החלק שלו ולכולם מגיע קרדיט וכבוד. אליניב ברדה הוא כמו אח גדול שלנו. הוא חבר של כולם ואנחנו אוהבים אותו ומתרגשים בשבילו. ליגת האלופות זה החלום של כולנו, של האוהדים ושל השחקנים. אבל עכשיו צריך לחגוג, לשמוח, לנוח ואז רק נתכונן לקראת העונה הבאה. נחשוב צעד-צעד".

אנתוני וואקמה סובל מקרע בגיד של שריר הירך האחורי וחאתם עבד אלחמיד סובל מקרע קטן בשריר ברגלו. שני השחקנים יעברו פיזיותרפיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully