וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החלה בשיחות עם חיימוב. עזרא בודק את סוגיית השבת

16.5.2018 / 7:05

סוכנו של השוער, שדורש הארכת חוזה, נפגש עם ברקת. חיפה עוקבת, בכר הבטיח: "הוא יישאר". התקרבות עם הקשר שצפוי לסגור בקרוב, אך בוחן את סוגיית המשחקים בסופי השבוע. מלמד יעזוב. המאמן על ברדה שיפרוש בשני: "מרגש את כולנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע תחגוג רשמית את האליפות השלישית רק ביום ראשון, אבל בינתיים שחקניו של ברק בכר מוכיחים שוב כי הם עדיין רחוקים מלוותר על משחקי הליגה האחרונים. בסיום המשחק אתמול נכנס ברק בכר לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אני מרוצה מהגישה שלכם. נתתם הכל. אני גאה בכם". אגב, בזכות ה-1:4 על הפועל חיפה, באר שבע השלימה ניצחונות מול כל אחת מקבוצות הליגה. שלושת המשחקים הקודמים מולה הסתיימו בתיקו.

כעת מתכוננים במועדון לעונה הבאה. אתמול לפני המשחק נערכה פגישה בין סוכנו של גיא חיימוב, גלעד קצב, המייצג גם את חן עזרא, לאלונה ברקת. בשיחה שוחחו הצדדים על עתידו של השוער, שדורש להאריך את החוזה שלו. ברקת טרם נתנה הצעה, אך הבטיחה כי הצדדים ימשיכו לדון בנוגע לחוזה החדש. חיימוב עצמו לא מסתפק בהבטחות. הוא מעוניין לקבל הארכת חוזה, אחרת ירגיש שאינו מוערך וייתכן מאוד שיבקש לעזוב. ברק בכר אמר אתמול לוואלה! ספורט: "לחיימוב יש חוזה. אני לא מבין למה שלא יישאר בבאר שבע". לפני מספר ימים נערכה שיחה בין אנשי מכבי חיפה להפועל באר שבע. חיפה ממתינה להתפתחויות, למרות שבבאר שבע טוענים שחוזהו של חיימוב יוארך.

עוד בנושא

חגיגות האליפות נמשכות: 1:4 להפועל באר שבע על הפועל חיפה
בכר: "היה תענוג היום, יהיו שחקנים ישראלים וזרים שננסה להביא"
דיווח בניגריה: הפועל באר שבע הגישה הצעה לקשר אמקה אטולומה

גיא חיימוב שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יקבל את מבוקשו? חיימוב/ברני ארדוב

גיא מלמד יעזוב את הקבוצה בסיום העונה. הפועל חיפה התעניינה, אך בשלב זה היא מתמקדת במגעים עם שמעון אבוחצירה ואלון תורג'מן, שאת אחד מהם ניר קלינגר רוצה לראות במועדון. שמו של תורג'מן עלה גם הוא בשיחה אתמול, אך בניגוד לעזרא הוא טרם קיבל הצעה כתובה. בנוגע לחן עזרא עדיין אין חדש. הקשר מחוזר על ידי ברקת, שמציעה לו שדרוג ביחס לשכרו הנוכחי וגם תנאים נלווים טובים יותר, אך בבאר שבע טוענים כי השחקן בודק "עניינים טכניים", שככל הידוע קשורים לסוגיית השבת. עזרא רוצה להבטיח שלא יחלל שבת בדרכו למשחקים ולאימונים בסופי השבוע ובבאר שבע עמלים בנוגע לסוגיה הזאת. גם מוחמד גדיר יעזוב ואיתו הזרים מיהאי קורהוט, איסק קואנקה ותומאש פקהארט. שמואל שיימן יצטרף בקרוב וצפוי להיות מחליפו של אורן ביטון, שברקת ובכר מעריכים מאוד.

דן איינבינדר התייחס לשבוע המרגש שעבר עליו, תחילה בהצעת נישואים ואתמול בשער נהדר. תחילה דיבר הקשר על היכולת הטובה של הקבוצה בפלייאוף העליון. "הבנו שצריך ללחוץ יותר על הגז במשחקים האלה, וזה מה שעשינו", אמר איינבינדר. "באנו מוכנים ללכת עד הסוף ולזכות בתואר. באופן אישי, נהניתי מאוד העונה. זכיתי בשתי אליפויות לפני כן אבל זאת הייתה מאוד מאתגרת. אני שמח שעמדנו במשימה ועשינו את זה". ברק בכר התייחס לשינויים הצפויים בסגל ואמר:"יש בסיס מצוין, אבל אנחנו לא מחכים לקיץ כדי לעשות שינויים ופועלים עכשיו. לא נפרט מי יגיע, אבל יהיו שינויים. נשקול גם את עניין הזרים".

כעת, הקבוצה מתכוננת לחגיגות שיחלו בצאת חג השבועות, החל מהשעה 21:15, ברחבת עיריית באר שבע. לצד אלפי אוהדים יופיעו הזמרים אייל גולן, איתי לוי ואתי ביטון. יום אחרי ייערך מחזור הסיום, בו תארח האלופה את מכבי נתניה, המשחק יעמוד בסימן אליניב ברדה, שצפוי לשחק בדקות האחרונות ולפרוש לאחר מכן. בכר הגיב לכך ואמר: "כבר מעכשיו זה מרגש את כולנו. כולם יודעים מי זה אליניב ברדה עבור המועדון העיר וכל הכדורגל הישראלי. יש לו אישיות מדהימה שכולם מעריצים. אנחנו שמחים שהוא איתנו ומתרגשים בשבילו. הוא יעשה את זה בצורה הכי מכובדת שיש, בטרנר מול הקהל שלנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חן עזרא בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השבת תכריע? חן עזרא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully