וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע הביסה 1:4 את הפועל חיפה

אלון תורג'מן העלה את הקבוצה של ניר קלינגר ליתרון בדקה העשירית, אבל תומאש פקהארט (42), גיא מלמד (58), מהראן ראדי (77) ודן איינבינדר (91) ביצעו מהפך וסידרו לאלופה שלוש נקודות נוספות. ניסו קפילוטו נפצע והוחלף בדקה ה-40

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שלושה ימים בלבד אחרי הזכייה הרשמית והסופית באליפות השלישית שלה ברציפות, חזרה הערב (שלישי) הפועל באר שבע לליגת העל וגם חזרה לנצח. הקבוצה של ברק בכר עשתה את זה עם 1:3 מול הפועל חיפה במסגרת המזחור ה-35 והלפני אחרון בפלייאוף העליון של ליגת העל. אלון תורג'מן העלה את מחזיקת הגביע ליתרון בדקה העשירית, אבל תומאש פקהארט (42), גיא מלמד (58, אחרי טעות של ריסו מיטרבסקי), מהראן ראדי (77, אחרי שגיאה קשה של ארנסט שטקוס), דן איינבינדר (91) ביצעו מהפך וסידרו לאלופה ניצחון חוץ. עבור הקבוצה של ניר קלינגר זה היה הפסד שני ברציפות והיא עדיין ללא נקודות מאז הזכייה בגביע אחרי ה-1:4 הגדול על בית"ר ירושלים בגמר בטדי. הפועל באר שבע שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-77 ונראתה מצוין מאז הדקה ה-30 בערך, ככל נראה אחרי שאדי האלכוהול מחגיגות האליפות ירדו מעט מגופם.

ארנסט שטקוס קיבל לפני המשחק גביע הוקרה מאוהדי הפועל חיפה אחרי שנבחר לשחקן המצטיין של הקבוצה העונה. הוא ושאר החלקים בהגנה של המארחת לא ממש הגיעו למשחק ובחלק האחורי של האדומים (היום בלבן) היו הרבה חורים. בכלל היה משחק מצד לצד בלי יותר מדי הנעת כדור או קישור. להפועל באר שבע יש יותר כישרון בחלק הקדמי והיא הצליחה להעניש כך. אגב, זו גם הייתה הפעם הראשונה העונה שהפועל חיפה סופגת שני הפסדי ליגה ברציפות. הפועל באר שבע, מנגד, הצליחה לנצח את הקבוצה היחידה אותה לא ניצחה עדיין העונה.

ניב זריהן שחקן הפועל באר שבע עם גיא מלמד. יוסי ציפקיס
חגיגה באר שבעית/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully