וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היה תענוג היום, יהיו שחקנים ישראלים וזרים שננסה להביא"

15.5.2018 / 22:25

מאמן הפועל באר שבע הכריז לאחר הניצחון על הפועל חיפה כי הקבוצה מתכננת מסע רכש בפגרה. סקאוט של ונלו ההולנדית צפה בקפילוטו שהוחלף בדקה ה-40. קלינגר: "בכדורגל שלנו חסרים שחקנים עם אישיות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע ניצחה הערב (שלישי) 1:4 את הפועל באר שבע במשחק במסגרת המחזור הלפני אחרון בפלייאוף העליון. הקבוצה של ברק בכר ניצחה לראשונה העונה את מחזיקת הגביע הטרייה בצורה משכנעת למדי. תמאש פקהארט (42), גיא מלמד (59), מהראן ראדי (77) ודן איינבינדר (91) התכבדו בשערים לזכות באר שבע. אלון תורג'מן העלה את חיפה ליתרון זמני (10).

ביציעים נכח סקאוט של קבוצת ונלו ההולנדית שצפה בניסו קפילוטו מהפועל חיפה שנפצע בדקה ה-40 והוחלף על ידי ראדו גנסארי המולדובי. חנן ממן שהחל את העונה בהפועל חיפה ונכנס בשורות הפועל באר שבע בדקה ה-82 ספג שריקות בוז מהקהל החיפאי.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה עם ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
אווירת סוף עונה. ברק בכר וניר קלינגר לפני שריקת הפתיחה/יוסי ציפקיס

עוד בנושא
ליגת העל: הפועל באר שבע הביסה 1:4 את הפועל חיפה
דיווח בניגריה: הפועל באר שבע הגישה הצעה לקשר אמקה אטולומה
מה שהיה הוא שיהיה: המסע"ת, ההווה והעתיד של אלי טביב ובית"ר ירושלים

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר לאחר שריקת הסיום: "למרות שנקלענו לפיגור מוקדם, הרגשתי שהקבוצה משחקת טוב ובאה בגישה טובה למרות חגיגות האליפות. זה אחד המשחקים שיותר נהניתי מהם השנה. שלטנו, הגענו למצבים ולחצנו. היה תענוג היום. יכולנו לקבל עוד שער גם אחרי השער הראשון וזה לא נעים אם היינו מפסידים אחרי האליפות. ניצחנו היום קבוצה מצוינת שעלתה בהרכב חזק, התקשינו מולם מאוד השנה. מגיעות לה כל המחמאות על עונה מצוינת ותואר ראשון אחרי הרבה זמן. ניצחנו קבוצה טובה מאוד. אני לא מדבר על שמות ושחקנים בצורה ספציפית, יהיו שחקנים ישראלים וזרים שננסה להביא. כל השמות שמוזכרים ראויים, אבל נעשה את השיקולים שלנו מי מתאים ומי רוצה לבוא".

על אליניב ברדה שיזכה לדקות במשחק האחרון של העונה אמר בכר: "כבר עכשיו כשאני חושב על זה, אני מתחיל להתרגש בשביל אליניב. הוא אחד האנשים הכי מזוהים עם הפועל באר שבע ועם העיר. הוא נתן את הפריצה לדבר הזה שקורה כאן. זה לא מספיק זמן כדי לדבר עליו. אנחנו מתרגשים לעשות לו את המחווה בטרנר מול הקהל הביתי, אולי גם הוא יצליח לכבוש שער בדקות שישחק".

מנגד, המאמן המפסיד ניר קלינגר אמר: "תמיד להפסיד זו לא תחושה טובה, אבל אם משקללים אז הקבוצה שהייתה פחות בהנגאובר כנראה ניצחה. היו לנו מצבים להרוג את המשחק במחצית הראשונה ולא הצלחנו לעשות את זה. נתנו להם מתנות אחר כך והם חזרו למשחקים. מתנות במשחק אני לא אוהב שאנחנו נותנים. בדקה ה-42 ספגנו שער שוויון וזה הוציא אותנו מפוקוס. גם הפציעה של ניסו קפילוטו הוציאה אותנו מהעניינים".

על העונה של הפועל חיפה אמר המאמן: "אתה מבין שיש לך שחקנים שאתה יכול לסמוך עליהם. הם תמיד רציניים ותמיד הגיעו מוכנים ובפוקוס ויפרגנו אחד לשני ולא יהיו מלחמות פנימיות ודברים כאלה. בסוף מישהו צריך לחבר את כל החבילה הזו וגם להרים אותה. אני מנסה להפריד מאז הגביע ולפני כן. היו לנו כמה נפילות לא מוסברות במהלך העונה ולא נכנסנו למשברים וזו הגדולה הכי משמעותית שלנו העונה. כל הקבוצות עברו משבר מסוים ואנחנו הצלחנו להתרומם בכל פעם. היא עונה חשובה, אבל לא הכי חשובה בקריירה שלי. כשאתה מתחיל קריירת אימון בטיסה וזוכה כמעט בכל דבר אפשרי בכדורגל הישראלי והאירופי, מגיע לליגת האלופות ועם הופעה מכובדת שם, עם אליפות וגביע. ואז פתאום מצאתי את עצמי עובד, עובד ועובד אבל לא מגיע לפסגות. זה בסדר שמבקרים, בסדר שכל אחד יכול לשפוט את הדברים איך שהוא רוצה. אני תמיד שמרתי על קו של יושר. מאמנים לא תמיד למעלה בהצלחות. צריך לדעת לקבל את ההפסדים ולהפיק לקחים ואני חושב שהעונה באתי במוטיבציה גבוהה מאוד. הרגשתי שהצלחנו ללקט שחקנים בעלי אישיות. אני חושב שבכדורגל שלנו חסרים לנו שחקנים בעלי אישיות ואופי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עידן כסיף סוכן שחקנים עם סקאוט ונלו במהלך המשחק בין הפועל חיפה לבין הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
סקאוט של ונלו באצטדיון העירוני בחיפה/יוסי ציפקיס

חלוץ הפועל חיפה אלון תורג'מן שכבש את שער היתרון הזמני של קבוצתו הוסיף: "השער שכבשתי הוא לא נחמה, אני חושב ששיחקנו לא טוב. פתחנו טוב, אבל שיחקנו לא טוב. וכשאתה משחק לא טוב נגד באר שבע, אתה משלם ושילמנו היום. היה לי ראיון לא מזמן ואני לא מתבייש להגיד שזו העונה הכי טובה בקריירה שלי עם השחקנים המעולים האלה והצוות המקצועי הזה. זו עונה טובה יותר מזו שהייתה לי במכבי חיפה. הביטחון שניר נותן לי, החבר'ה שפה הם כמו משפחה אחת גדולה. אני מרגיש תמיד כאילו אני מגיע אל הבית שלי. יש חיבור עם כולם וזה עושה את העונה כל כך יפה. אני לא רוצה להתייחס לעתיד שלי כרגע. אני ארגע קצת ונראה איפה הדברים יעמדו. השתדלתי להתרכז רק במשחק, אני תמיד שם הכול בצד ומנטרל את כל הרעשים. כשיגיע הזמן, נשב ונדבר".

חנן ממן התייחס לשריקות הבוז שספג מאוהדי הפועל חיפה ואמר: "זה לא נעים. אני לא בן אדם ששנוא באף מקום. לשמוע קללות זה לא הכי כיף. אבל קיבלתי את ההחלטה על המעבר וזה מה שעשיתי. היה פחד לפני המעבר לבאר שבע. כל אחד שם כוכב ולכל אחד יש אגו. אבל רציתי לבחון את הביצועים שלי ברמות הכי גבוהות ושמח שעשיתי את זה. ברק בכר וניר קלינגר שהתאמנתי אצלם השנה הם כריזמטיים מאוד".

ברק בכר מודה לקלינגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully