וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהיה הוא שיהיה: המסע"ת, ההווה והעתיד של אלי טביב ובית"ר ירושלים

15.5.2018 / 15:50

הסיבה האמיתית להכרזה הדרמטית, למה אוחנה לא ישב במסיבת העיתונאים ותג המחיר שעשוי להרתיע. אופיר סער על הדרמה בבית"ר ועל הסיכוי הגדול שהכול יימשך כמו היום. אלא אם ניר ברקת יחליט אחרת

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

1. הקו האדום של אלי טביב מתחילת הדרך שלו בבית"ר היה הגעה של אוהדים אליו הביתה. העובדה כי אוהדי בית"ר כבר קיבלו אישור להפגנה ביום חמישי הקרוב ליד ביתו ותכננו בהמשך המחאה להגיע גם אל בתי העסקים של אשתו, גרמה לו לעצור ולקיים את מסיבת העיתונאים. זו הסיבה המרכזית.

טביב יכול היה לפעול אחרת. לעשות מספר צעדים בוני אמון כמו לתת את המושכות למאמן סמכותי קרי רוני לוי, גיא לוזון או אלישע לוי, החתמת חן עזרא ואולי גם איתי שכטר והרגעת עידן ורד. בפועל - טביב לא מוכן לעשות דברים שהוא לא שלם איתם. הוא רוצה שהדברים ייעשו בדרכו בלבד, הוא חש שעם כל הכבוד לכך שבני בן זקן היה העונה בובה, ישנו מבחן התוצאה והשורה התחתונה. והיא - הצלחה. הוא באיזשהו מקום מרגיש כי הדרך הטובה ביותר להתנהל מקצועית היא שמישהו ייאמן והוא עצמו יהיה הדומיננטי בקביעת הסגל, ההרכבים והחילופים.

מבחינת טביב הקבוצה מגיעה שנה רביעית לאירופה, צברה השנה יותר נקודות מכל השנים הקודמות והתמודדה על שני התארים. עבורו הדרך שלו עובדת. ישנו מסלול של התקדמות והוא לא רואה שום סיבה לשנות אותה.

עוד בנושא:

אלי טביב הודיע: "אני זז הצדה" מבית"ר ירושלים
נכשל משא ומתן בין אלי טביב לשינו זוארץ על רכישת בית"ר ירושלים
בית"ר "מביך" ירושלים: העיתוי האומלל של המחווה לדונלד טראמפ

אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים, מודיע על עזיבה. שלומי גבאי
יכול היה לפעול אחרת. טביב/שלומי גבאי

2. טביב הודיע כי יעביר את הקבוצה לאלי אוחנה. אוחנה התנתק מהסביבה בימים האחרונים ונראה שהדברים די ברורים. אוחנה מבין כי על מנת להמשיך קדימה ולהתמודד עם המחאה חובה יהיה לשנות את ההתנהלות ולעשות מספר צעדים להרגעת הרוחות.

כפי הנראה טביב ואוחנה לא רואים באותו ראש את הדברים ולכן טביב החליט לקיים מסיבת עיתונאים ואוחנה לא ישב לידו. בשורה התחתונה לזוז הצידה ולהעביר לאוחנה את הניהול זאת כרגע בגדר סיסמא, מה שיקרה בפועל, הסכומים שיסכים להשקיע, הערבויות ומסמך ברור להמשך הדרך הם שיכריעו את העניין.

עוד באותו נושא

אלי טביב הודיע: "אני זז הצדה" מבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. ברני ארדוב
התנתק מהסביבה בימים האחרונים. אוחנה לצד טביב/ברני ארדוב

3. לטביב אין מה להעביר לאוחנה כרגע. זכויות הניהול הן רק של אוחנה מלפני שנה ולעוד שנה. מה שטביב יכול לעשות זה לזוז הצידה, לתת לאוחנה לנהל בכל תקציב שלא יהיה ולקבוע תג מחיר לקבוצה. אוחנה, לפני שבכלל ייכנס לתהליך כזה, יוועץ בוודאות בראש העיר ניר ברקת. גם ברקת יגיד לו - ללא מסמך ברור בו טביב מצהיר שהוא מתנתק מהקבוצה ועם תג מחיר ריאלי, אי אפשר יהיה ללכת למהלך כזה.

במידה וטביב יקבע תג מחיר, אפילו בגובה ההשקעה שלו לאורך השנים, 20-25 מיליון שקל, ישנה אפשרות שיגיע רוכש. קיימת כבר התעניינות במועדון של מספר קבוצות של אנשי עסקים, אך רכישה כזאת אפשרית רק בסכומים ריאליים בגובה ההשקעה של טביב לאורך השנים. אם התג מחיר יהיה 40-60 מיליון שקל, אף אחד לא ירכוש את המועדון והסיטואציה תהיה כזאת שתשתק את בית"ר ירושלים.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת במשחק של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
היחיד שיכול באמת לשנות את המצב. ניר ברקת/קובי אליהו

4. בשורה התחתונה: נכון לרגע זה, מה שהיה הוא שיהיה, טביב יזוז הצידה, אך אף אחד לא יגיע ובאיזשהו שלב יהיו זקוקים להשקעה שלו והוא יחזור לפרונט. מי שיכול לנסות ולייצר סיטואציה אחרת הוא ראש העיר ניר ברקת, שכבר עשה קסמים בעבר. הסיכוי היחיד של אלי אוחנה לעבור את התהליך הזה בשלום ולסיים עם רוכש חדש הוא ניר ברקת, שיכול לייצר סיטואציה ולגייס את האנשים הנכונים למהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully