וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר "מביך" ירושלים: העיתוי האומלל של המחווה לדונלד טראמפ

14.5.2018 / 9:32

האוהדים הגיבו בכעס ובלגלוג למה שנראה כמו מהלך שנועד להסיט את האש מהצרות הגדולות של המועדון. אופיר סער על היממה הסוערת של בית"ר טראמפ ירושלים, שרק מוסיפה עוד שמן למדורה. וגם: למה קונטה הזמין כרטיס טיסה לפני מכבי תל אביב?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. תגובת האוהדים: בין עצבים ללגלוג

ההודעה של בית"ר ירושלים על שינוי שם המועדון לבית"ר "טראמפ" ירושלים יכולה הייתה להתקבל אחרת בטיימינג נכון ובסיטואציה בריאה יותר. בפועל, ההודעה אתמול (ראשון) עשתה בדיוק את ההפך ויצרה תחושה שיש כאן ניסיון להסיט את האש מהבעיות האמיתיות - מחאת האוהדים המתקרבת, הקושי או חוסר הרצון להשאיר את השחקנים הבכירים והתחושה כי המועדון במסלול התרסקות, מבלי שאף אחד באמת מנסה לעצור זאת.

אלי טביב מעריך מאוד את דונלד טראמפ, הן בזכות תמיכתו בישראל ובהן בזכות הסיוע הרב שהעניק לאנשי עסקים ובעלי חברות בארצות הברית. ועדיין, ברור שהמחווה הזאת כוללת אג'נדה שיווקית מתוך אמונה שהבאזז והחיבור עם השם טראמפ יסייע לבית"ר כלכלית. אי אפשר לדעת אם זה באמת ישפר את מצבה הפיננסי, אך בשורה התחתונה הטיימינג הוא כל כך רע ולא מתאים, שאוהדי בית"ר לא ידעו אם לצחוק או לבכות אתמול. הם ציפו להודעה על החתמת חן עזרא, אולי לפניית פרסה מפתיעה עם איתי שכטר, לאיזו אמירה אופטימית מצד עידן ורד לגבי עתידו. מה שהם קיבלו במקום גרם לתגובות שנעות על הסקאלה שבין עצבים ללגלוג.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים החליטה להוסיף את שמו של טראמפ לשם המועדון
"פשוט אין לו את זה": שחקני בית"ר חושפים סיפורים על בן זקן
בן זקן: "בית"ר עמדה ביעדים, אני לא מחליט אם מגיע לי להישאר"

דונלד טראמפ, בית"ר ירושלים.
יריקה בפרצוף של האוהדים. באית"ר מכריזה על שינוי השם

2. האם אלי אוחנה באמת תומך במהלך?

בהודעת המועדון אתמול הוזכר שמו של אלי אוחנה כמי שתמך במהלך, אך משום מה נציג הבעלים נעלם בימים האחרונים והסובבים אותו לא מצליחים להשיג אותו. בדרך כלל כשאוחנה נעלם, המשמעות היא שהוא לא מרוצה ממה שקורה. מאוד מעניין אם זאת הסיטואציה גם הפעם. בין אוחנה לטביב שוררים יחסים טובים אך יש ביניהם גם לא מעט מחלוקות. נראה שכרגע בית"ר נמצאת באחת מנקודות הרתיחה הכי גדולות מאז שאוחנה חזר למועדון. האוהדים כבר קיבלו אישור מהמשטרה לערוך הפגנה ביום חמישי הקרוב מול ביתו של טביב בכפר שמריהו ונראה שמכאן הדברים רק ילכו וידרדרו אם הקבוצה לא תתחיל במספר צעדים בוני אמון, החל ממינוי אוטוריטה מקצועית על הקווים ועד החתמת שחקנים בכירים. כרגע נראה שהצדדים בדרך למסלול התנגשות, והחשש בקבוצה הוא שטביב לא ישקיע ויחל למכור שחקנים בתגובה למחאות נגדו.

דבר אחד בטוח: אם לא יהיה שינוי מיידי בהתנהלות, מה שקרה לטביב בהפועל תל אביב יהיה משחק ילדים לעומת מה שמחכה לו מאוהדי בית"ר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. ברני ארדוב
לאן הוא נעלם? אוחנה עם טביב/ברני ארדוב

3. קונטה הזמין כרטיס טיסה חזרה הביתה, לא יחזור העונה?

מחר עשויה בית"ר לאבד את המקום השני בטבלה אם תפסיד למכבי תל אביב בנתניה, אבל למרות החשיבות של המשחק, אפשר ללמוד על הלך הרוח בקבוצה מהסיפור הבא: אנטואן קונטה הזמין כרטיס טיסה חזרה הביתה לצרפת להיום בערב, יום לפני המשחק. המגן טען כי קיבל אישור, בבית"ר טענו שלא ועדיין לא ברור אם יאושר לו לטוס היום ולהיעדר משני המשחקים האחרונים.

מעבר לכך, עדיין לא ברור אם בוריס קליימן יקבל את האפשרות לעמוד בין הקורות, או שסתיו שושן ימשיך לפתוח. כך או כך, יש כמה שחקנים פצועים שמקווים "לברוח" מהמשחק. שחקן בקבוצה סיכם הכל, כשאמר: "הבטחנו מקום באירופה, לא מעניין מקום שני כבר בעונה הזאת. כולם רוצים לסיים וללכת לנוח. לאף אחד אין תשובות לגבי העונה הבאה, כולם לא רגועים ומרגישים שבכלל כל הסגל הזה יתפרק. אין כבר חשק לדרוך יותר על דשא בעונה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully