וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים החליטה להוסיף את שמו של דונלד טראמפ לשם המועדון

המועדון ביקש בדרך זו להביע את הערכתו לנשיא האמריקאי שהעביר את שגרירות ארצות הברית לירושלים. המועדון ייקרא מעתה: "בית"ר טראמפ ירושלים". הבעיה: הזכויות על השם "טראמפ" שייכות לגוף מסחרי אחר

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים החליטה להוסיף את שמו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לשמה של הקבוצה. זאת כהוקרת תודה על ההחלטה להעביר את שגרירות ארצות הברית בישראל מתל אביב לירושלים.

בהודעה רשמית מטעם בית"ר ירושלים נאמר כי: "70 שנה המתינה ירושלים להכרה בינלאומית, עד שהנשיא דונלד טראמפ החליט לעשות מעשה והכיר בה כבירת הנצח של עם ישראל. הנשיא טראמפ הפגין אומץ, חזון ואהבת אמת לעם ישראל ולבירתו, ובימים אלה הולכות מדינות נוספות בעקבותיו ושמות את ירושלים על המפה".

בהמשך ההודעה של המועדון הירושלמי נאמר: "בית"ר ירושלים, אחד המותגים הירושלמים הבולטים ביותר, החליט לגמול לנשיא על אהבתו במחוות אהבה משלנו. ראשי המועדון - הבעלים אלי טביב ומחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה, החליטו להוסיף לשם המועדון את שמו של הנשיא האמריקאי שעשה היסטוריה ומעתה תיקרא קבוצת המנורה "בית"ר טראמפ ירושלים". יש בנו אהבה לכבוד הנשיא, והיא תנצח".

יש לציין כי "דונלד טראמפ" הוא סימן מסחרי רשום בישראל משנת 2008. עם היבחרו לנשיאות נמכרו הזכויות על השם לחברה חיצונית בשם DTTM Operations ונראה שבית"ר הייתה צריכה לבקש אישור מחברה זו טרם ביצוע המהלך.

אגב, ייתכן שהמהלך עומד בסתירה לתקנון ההתאחדות לכדורגל שקובע: "קבוצה תהה רשאית להוסיף לשמה תוספת אחת או יותר מהחלופות שלהלן: 1. לזכרו של אדם שנפטר ובכפוף לקבלת הסכמת בני משפחתו הקרובה. 2. שם מסחרי בכפוף למגבלות כל דין. 3. שם עירוני בכפוף לקבלת הסכמת הרשות המקומית".

עוד בנושא
שחקן העונות: מאור מליקסון, גיבור האליפויות השקט של הפועל באר שבע
סופית: אין מאמן לנבחרת ישראל מול ארגנטינה, אלון חזן יהיה על הקווים
מכבי פתח תקוה פנתה לגיא לוזון שסירב. מימר במגעים עם סכנין

דונלד טראמפ, בית"ר ירושלים.
בבית"ר ירושלים עושים לו כבוד. טראמפ

הרשת מיהרה להגיב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully