וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכשל מו"מ בין טביב לשינו זוארץ לרכישת בית"ר ירושלים, בשלישי תיערך מסע"ת

14.5.2018 / 21:00

אלי טביב ושינו זוארץ ניהלו מגעים בחודשים האחרונים בנוגע לשותפות, אך הנושא נפל עקב אי הסכמה בנוגע לסמכויות. זוארץ בתגובה: "מכחיש בתוקף". בינתיים טביב פגוע מהקהל ומדבר על התנתקות והשארת הקבוצה לאוחנה, בשלישי ב-14:00: מסיבת עיתונאים

צילום: קובי אליהו ושי מכלוף. עריכה: מתן חדד

בחודשים האחרונים התנהלו מגעים בין אלי טביב לשינו זוארץ בנוגע לרכישת בית"ר ירושלים. על פי פרטים שהגיעו לוואלה! ספורט, אלי טביב הסכים רק לסיטואציה בה שינו זוארץ יהיה שותף שלו כאשר המילה האחרונה תהיה שלו. הצדדים היו קרובים להגיע להבנות על כל הפרטים אך המו"מ נפל על הסמכויות שיהיו לזוארץ בהסכם כזה.

במקביל, טביב לא אהב את התנהלות אוהדי הקבוצה ואת העובדה כי מתכננים להפגין ליד ביתו, ומדבר במהלך היממה האחרונה על האפשרות שיתנתק מבית"ר ירושלים, יפסיק את השקעתו וישאיר את הקבוצה לניהולו של אלי אוחנה עד אשר יגיע רוכש. נראה כי בשלב זה טביב מאוד עצבני והדברים נאמרים מתוך אמוציות אך במידה ויעשה זאת יצטרך אלי אוחנה למצוא רוכש חדש עבור הקבוצה. בינתיים הדרמה גוברת, כשהקבוצה הודיעה שמחר תתקיים בשעה 14:00 מסיבת עיתונאים מטעם המועדון בכפר סבא.

עוד בנושא
ברק יצחקי הודיע על פרישה: "מצטרף לצוות המנהל את מכבי תל אביב"
פורסם סגל ניגריה למונדיאל: אוגו בפנים, וואקמה נותר בחוץ
שבתאי נפגש עם פתח תקוה וקיבל אור ירוק לעזוב. פירס בדרך לחתימה

אלי טביב בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
עצבני. טביב/אדריאן הרבשטיין

האווירה בבית"ר ירושלים מבעבעת בימים האחרונים עקב מחאת הקהל שהחלה וההפגנה שאמורה להתקיים ליד ביתו של טביב ביום חמישי הקרוב. עבור טביב המהלכים הללו הם קו אדום, כמו גם הדרישה ממנו למנות מאמן אחר בעל סמכות כמו אלישע לוי או גיא לוזון. טביב אמר לסביבתו: "עשינו עונה מצויינת והיינו קרובים לשני תארים, במבחן התוצאה הכל הלך מצויין, אם היינו לוקחים תואר כל הרעש הזה לא היה עכשיו".

מחר תפגוש בית"ר את מכבי תל אביב בקרב על המקום השני. אנטואן קונטה שביקש לטוס לצרפת קיבל הודעת סירוב מהמועדון אך בכל מקרה ייעדר בשל כרטיסים צהובים. דייויד בויסן, מרסל הייסטר, איתי שכטר וחן עזרא ייעדרו בשל פציעות. עדיין לא ברור אם בוריס קליימן יעמוד בשער או שסתו שושן ימשיך לקבל קרדיט.

תגובת זוארץ: "אני מכחיש בתוקף. לא היה ולא נברא. לעולם לא הייתה הצעה שלי לרכוש את ביתר ירושליים. אין לי מושג על מה אתה מדבר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully