וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבתאי נפגש עם פתח תקוה וקיבל אור ירוק לעזוב. פירס בדרך לחתימה

14.5.2018 / 21:58

אחרי תקופה ארוכה בה לא נכלל ברוטציה, הקשר סיכם על עזיבה ללא תמורה בכפוף למציאת קבוצה אחרת. רעננה הוזכרה כאופציה. חלה התקדמות משמעותית מול הקשר הברזילאי, שצפוי לחתום בקרוב

עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי פתח תקוה נפגשה עם יובל שבתאי, שקיבל אור ירוק לעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי פתח תקוה החליטה להיפרד מהקשר, אך כעת הפך הדבר לרשמי לאחר פגישה שהתנהלה בין הצדדים. בפגישה סוכם כי השחקן יוכל לחתום בכל קבוצה אחרת ללא דמי מעבר, אך יחד עם זאת השחקן הבהיר כי לא יסכים לקיצוץ בחוזה ובמידת הצורך במועדון יצטרכו להשלים את הפערים. הפועל רעננה הוזכרה כאחת האופציות של הקשר. שבתאי מסר בתגובה: "אני בודק את כל האופציות שלי בקבוצות אחרות. בשבועות הקרובים נהיה חכמים יותר".

במועדון אישרו את הידיעה מאמש לגבי סירובו של גיא לוזון לחזור למועדון. לוזון מעדיף לא לעבוד בשלב זה, לפחות עד שיממש אופציות אחרות בשוק וייתכן שינסה לחזור לאירופה - לראשונה מאז עזב את מכבי חיפה. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, אלישע לוי הוא אחד המועמדים לרשת את שרון מימר. ללוי יש הצעה גם מבני סכנין, אך יתכן מאוד שיעדיף את פתח תקוה שתנסה לבנות בעונה הבאה על השלד הקיים יחד עם שחקני הבית הצעירים שלה.

עוד בנושא
עבודת שורשים: הפועל באר שבע - האלופה הראשונה ללא תרומה של שחקני בית
השד שיצא מהבקבוקון: חמי אוזן על הקנאה בהפועל באר שבע
איתי שכטר נוטה להעדיף את מכבי תל אביב על פני הפועל באר שבע ומכבי חיפה

יובל שבתאי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
בדרך לתחנה הבאה. יובל שבתאי/קובי אליהו

שחקנים נוספים שמועמדים לקיץ הם דידיה ברוסו, סאן מנחם ושון ויסמן, שמחזיק גם בהצעה ממכבי נתניה. כזכור, בפתח תקוה בוחנים את האופציה לצרף את הקשר מחוף השנהב עוד מחודש ינואר ואף שוחחו עם סוכנו גלעד קצב בעניין. גם מוחמד גדיר נלקח בחשבון במקרה שיוכיח כי הפציעה מאחוריו. תומאש סיבוק יוזמן לפגישה בנוגע לעתידו ועשוי לעזוב תמורת פיצוי של מספר חודשים.

בשיחה שנערכה בין אנשי המועדון לרומאריו פירס חלה התקדמות משמעותית בנוגע לשנתו השנייה בחוזה, וההערכה היא שהשחקן יחתום בימים הקרובים על חוזה חדש.

(עדכון ראשון: 16:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully