וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: "אם מכבי חיפה הייתה רוצה, כבר הייתה הצעה. אם לא נסתדר, נלך קדימה"

2.5.2018 / 16:04

אביו של מאור בוזגלו עדיין ממתין להצעה מהירוקים. לוואלה! ספורט הוא אומר: "אם רוצים לנצל את מצבו, לא אתן לזה לקרות. אם לא אקבל, אמשיך בדרכי. צריך לדאוג לקריירה של הבן". איתן טיבי הוזכר כמועמד להצטרף

קובי אליהו

מכבי חיפה טרם העבירה למאור בוזגלו הצעה רשמית לגבי העונה הבאה. אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, מבהיר כי בניגוד לשמועות הפגישה עם מכבי חיפה לא עסקה בנושא החוזה שלו. "הייתה פגישה אחת, לפני חודש, ומאז כלום", אמר בוזגלו. "מכבי חיפה התחייבה להעביר לנו הצעה עד סוף השבוע ואני מחכה".

בוזגלו הוסיף ואמר: "אם באמת היו רוצים, מכבי חיפה היו פונים אלינו מזמן עם הצעה. אין ספק שמשהו השתנה בחשיבה לגבי מאור. אני אומר דבר אחד - אם רוצים חלילה לנצל את מצבו - לא אתן לזה לקרות. חשוב שיבינו שמאור לא ביד של אף אחד. אם לא נסתדר, נלך קדימה. אני לא מחייב אותם. זכותם להגיש למאור הצעה, לתת או לא לתת. אבל אני מצפה לקבל תגובה. אם לא אקבל, אמשיך בדרכי. אני לא יושב בחיבוק ידיים. אני צריך לדאוג לקריירה של הבן שלי".

עוד בנושא
מכבי תל אביב הודיעה: "איתן טיבי הושעה לאלתר מכל פעילות"
אופיר קריאף בראיון: "התכוננתי להיות בלם. ראיתי קלטות של ויטור ורואדה"
מונס בלאן: דירוג הליגיונרים מסכם את חודש אפריל החלומי של מונס דאבור

שחקן העבר יעקב בוזגלו. ברני ארדוב
"משהו השתנה בחשיבה לגבי מאור". יעקב בוזגלו/ברני ארדוב

היום פרסם יעקב בוזגלו פוסט בו כתב כי "המועדון היחיד שלא לקח אחריות הוא הפועל באר שבע". בוזגלו אמר על כך: "יש לי הרבה מה לומר על מה שקורה שם, אבל אני לא רוצה שאוהדי הפועל באר שבע יתקוממו נגד המועדון. אני יודע שאלונה חשובה להם. אני מעדיף לשתוק".

בנושא אחר: מכבי חיפה עשויה לפנות לאיתן טיבי אם יעזוב את מכבי תל אביב. כזכור, מועמדותו של טיבי לקבוצה עלתה עוד לפני כשבועיים, לפני התקרית לאחריה הושעה מהקבוצה. חיפה כבר ניסתה לצרף את טיבי בשנתיים האחרונות ובעבר כבר סגר בקבוצה, אך עדיין לא שיחק בשורותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully