וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טיבי הושעה, בדרך החוצה ממכבי תל אביב?

2.5.2018 / 15:58

הצהובים בישרו כי הבלם יועמד לוועדת משמעת בעקבות העימות עם קרויף. לא מן הנמנע שטיבי ישמע בקרוב כי אינו בתכניות של הקבוצה לעונה הבאה למרות החוזה הכבד בו הוא מחזיק

צילום ועריכה: קובי אליהו

פרשת ג'ורדי קרויף ואיתן טיבי לא נגמרת. היום (רביעי) הודיעה מכבי תל אביב כי הבלם הושעה לאלתר מכל פעילות של המועדון לאור האירועים במהלך ה-2:2 מול הפועל חיפה ביום ראשון האחרון. כזכור, טיבי לא היה מוכן להיכנס אל המשחק בזמן והתמהמה בהכנות שלו, קרויף רתח מזעם, לקח את החולצה של הבלם והשליך אותה בעצבים על הרצפה ליד הספסל. טיבי עצמו לא התנצל וטען כי הוא לא עשה שום דבר בכוונה לאחר שהיו דיבורים על כך שאולי התמהמה כיוון שלא שותף במשחקים האחרונים ונפגע מזה.

עוד בנושא:
ג'ורדי קרויף באסיפה לאיתן טיבי: "פגעת בחבריך לקבוצה"
שחקני מכבי תל אביב: "התקרית הזו נבעה מאי הבנות"
פילוג במכבי תל אביב: "ג'ורדי איבד את זה"

הצהובים הוציאו הודעה רשמית בנושא טיבי, בה נכתב: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב הודיע אחר הצהריים לאיתן טיבי כי הוא מזומן לוועדת משמעת פנימית. טיבי, הושעה לאלתר מכל פעילות של המועדון עד לקיום ועדת המשמעת ופרסום החלטתה. המועדון לא יגיב בנושא מעבר להודעה זו".

לטיבי יש חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב בשער של קרוב לחצי מיליון דולר נטו. בהסכם יש לצהובים אפילו אופציה להאריך את ההתקשרות עם הבלם הוותיק בעונה נוספת. כפי שהדברים נראים כעת, ולאור העובדה שמכבי תל אביב קיבלה את העמדה של ג'ורדי קרויף וזימנה את טיבי לוועדת משמעת, לא מן הנמנע שהשחקן עשוי גם לשמוע בקרוב כי הוא לא נמצא בתכניות של המועדון לעונה הבאה וכי הוא משוחרר לחפש לעצמו קבוצה אחרת. הבעיה במקרה כזה מבחינת המועדון היא ששום קבוצה לא תשלם לטיבי את השכר הזה, אולי רק כמחצית ממנו, ואז יצטרך מיטש גולדהאר להשלים את השכר בעצמו.

למעט מספר מצומצם מאוד של מקרים, גולדהאר לא הסכים לאורך כל שנותיו במכבי תל אביב לשלם כסף לשחקן שלא משחק במועדון ומכאן שהקבוצה תהיה בפלונטר, מה עוד שהיא כרגע נתונה תחת מגבלות של חוקי הפייר פליי. גורם במכבי תל אביב העריך בעקבות האירועים שבמועדון גם רצו לבצע איזשהו מהלך שיזעזע את חדר ההלבשה לאור העובדה שהקבוצה טרם הבטיחה את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית ובמיוחד כשמצפה לה מפגש ישיר מול מכבי נתניה במחזור הקרוב.

שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. קובי אליהו
משלם את המחיר. טיבי/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • איתן טיבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully