וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילוג במכבי תל אביב אחרי התקרית בין קרויף לטיבי: "ג'ורדי איבד את זה"

30.4.2018 / 12:23

השחקנים טוענים כי איתן טיבי התמהמה בהתארגנות לחילוף משום שקיבל את כל הציוד הנדרש לפני עלייה למגרש באיחור. בקבוצה גינו את ג'ורדי קרויף גם ביום שאחרי: התגובה היתה קיצונית ולא הולמת

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם כל התקרית בין ג'ורדי קרויף לאיתן טיבי נבעה מאי הבנה? שחקנים במכבי תל אביב סיפרו הבוקר כי טיבי התמהמה וערך באיטיות את כל ההכנות הדרושות כדי להיכנס כמחליף, מאחר שהוא המתין לקבל את צ'יפ המיקום שמחברים מאמני הכושר לגופיות השחקנים לפני שהם נכנסים לשחק. על פי גורם מסוים, הצ'יפ שהיה אמור לקבל איתן טיבי חובר אליו באיחור ועקב זאת הוא עמד והמתין בלי להראות סימנים שהוא כבר מוכן לחילוף. ג'ורדי קרויף שהיה לחוץ כיוון שז'אן סילבן באבין ביקש כבר להתחלף עקב כיווץ של השריר, לא הבין למה טיבי לא עומד מוכן להיכנס ומתמהמה מאחוריו ובלי הודעה מוקדמת הוא התפרץ על השחקן לתקרית שהתפתחה לאירוע המביש שקלטו המצלמות ושיהפוך לאחד הסיפורים הכי צורמים בעידן קרויף במכבי תל אביב.

קרויף כנראה היה משוכנע שטיבי מתנהג בצורה אדישה, מאחר שהוא הפך באחרונה לשחקן ספסל. מי שתפס את מקומו של טיבי הוא טל בן חיים שפתח במשחקים האחרונים וקרויף פירש את ההמתנה וההתמהמהות של טיבי כמסר מתריס שלו לעבר המאמן על כך שהפך לשחקן ספסל.

בכל מקרה טענו גם הבוקר גורמים במכבי תל אביב שהתגובה של קרויף היתה קיצונית ולא הולמת ולא הוסיפה כבוד לו ולמכבי תל אביב.

עוד בנושא

קרויף התעמת עם איתן טיבי: "מצפה מהשחקנים להיות מוכנים"
פילוג במכבי תל אביב בעקבות התקרית בין ג'ורדי קרויף לאיתן טיבי

שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. קובי אליהו
לא קיבל את הציוד הנדרש? איתן טיבי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully