וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף התעמת עם איתן טיבי: "מצפה מהשחקנים להיות מוכנים"

29.4.2018 / 23:05

מאמן מכבי תל אביב זעם על הבלם שהתמהמה כשהתבקש להיכנס כמחליף, והטיח את חולצתו על הספסל. על המשחק אמר ההולנדי: "לא ייאמן, זה סיפור העונה שלנו". קלינגר טוען: טוריחו קילל אותי

צילום ועריכה: קובי אליהו

ממש כמו בסיבוב הקודם בפלייאוף העליון, כך גם הערב (ראשון) סיפקה הפועל חיפה קאמבק ענק מול מכבי תל אביב וסחטה 2:2 מדהים. עומר אצילי (47, בפנדל) וניק בלקמן העלו את הצהובים ל-0:2, אך עדן בן בסט השלים צמד דרמטי בדקות 88 ו-93. עוד קודם לכן, נרשם עימות חריג על הספסל בין ג'ורדי קרויף ואיתן טיבי, כשהמאמן זרק את חולצתו של הבלם לאחר שזה התמהמה כשהתבקש להיכנס כמחליף.

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
איזה בלגן. קרויף/קובי אליהו

"אני מצפה מהשחקנים להיות מוכנים מהר מאוד, בעיקר כשבאבין היה פצוע", הסביר קרויף. "טיבי היה הבלם היחיד על הספסל וציפיתי שיהיה מוכן הרבה יותר מהר. אמרתי לו "קדימה" 3-4 פעמים, זה לקח יותר זמן ממה שקיוויתי. זה הדבר הכי פחות חשוב במשחק הזה".

על המשחק עצמו אמר ההולנדי המתוסכל: "זה סיפור העונה שלנו. שוינפלד קיבל כרטיס צהוב שני מפוקפק מאוד. מבחינתי זה לא ייאמן. זה חלק ממי שאנחנו העונה, ברגעי האמת אנחנו מאבדים את זה. הובלנו 0:2, היו לנו שחקנים עייפים, ולצערי הפועל חיפה הבקיעה פעמיים משום מקום, וזה לא מתקבל על הדעת מבחינתנו".

עומר אצילי הוסיף: "היינו חייבים לנצח, כנראה שזה סיכום קטן לעונה שלנו - עוד פעם בועטים בדלי. אסור שזה יקרה. זה מה שעבר עלינו כל העונה. אם לא נגיע לאירופה זה כישלון ענק, אני לא רואה סרט כזה". על התקרית בין קרויף וטיבי אמר הקשר: "ראיתי את התקרית. זה משהו אמוציונלי ואני מקווה שהם יפתרו אותו ביניהם, זה לא משהו מיוחד".

עוד בנושא:

ליגת העל: 2:2 דרמטי בין מכבי תל אביב והפועל חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מכבי תל אביב חוגגים, ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה תופס את הראש. קובי אליהו
כמה אמוציות. קלינגר על רקע החגיגות הצהובות/קובי אליהו

בצד השני התייחס ניר קלינגר לעימות בסיום המשחק עם מאמן הכושר של מכבי תל אביב חואן טוריחו, שלטענתו קילל אותו: "שלא יטיפו לנו במדינה שלנו איך להתנהג. חגגתי אחרי ה-2:2, מותר לי, זה לגיטימי, ואז קם אלי מישהו ממכבי תל אביב וקילל אותי. הבנתי את הקללות כי אני רואה סדרה בספרדית, הבנתי את כל מה שהוא אמר לי וזה היה נורא ואיום. כדאי שהוא יישב בשקט וייכנס לפינה שלו על הספסל".

קלינגר החמיא, כמובן, לקאמבק של קבוצתו: "זה חותמת לאופי של הקבוצה שלי. זה לא היה משחק טוב שלנו, אבל עם פינאלה כזה, ושחקנים שמאמינים עד הרגע האחרון, אתה הולך הביתה בהרגשה טובה. אנחנו מוסיפים המון צבע לליגה, וגם אני".

עדן בן בסט: "אני שמח בשבסופו של דבר הוצאנו תיקו מהמשחק הזה. זה שיקף את המשחק. מי שיגיד שלא חושב על הגביע - משקר. אנחנו כמקצוענים צריכים להתייחס רק למשחק הקרוב, וזה מה שאנחנו עושים. ניר ויואב שומרים אותנו על הקרקע, בשבוע הבא נצטרך לקחת שלוש נקודות ולהבטיח את אירופה דרך הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully