וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מנסה לקדם את הגעת חיל רומרו. מיכיל קראמר קרוב לסיכום

24.5.2018 / 11:25

החלוץ ההולנדי סיכם את רוב הפרטים במועדון, שמקווה להחתימו עד השבוע הבא. במועדון מאשרים: הקשר הארגנטינאי מועמד. גם שמו של טיירה מקרית שמונה עלה במהלך שיחות על העונה הבאה. בן הרוש הודיע: מחפש קבוצה בחו"ל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המגעים בין מכבי חיפה למיכיל קראמר מתקדמים והשחקן קרוב מאוד לחתימה בקבוצה. בשיחות שהתקיימו עם החלוץ אתמול נרשמה התקדמות נוספת ושם מקווים כי עד השבוע הבא הוא יחתום רשמית על חוזה לשנתיים ויוצג כשחקן הקבוצה. קראמר, שחיפה סימנה כמועמד המוביל לקיץ לאחר סיום חלון ההעברות בינואר ועל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, קיבל הצעה לשנתיים אחרי שבסוף השבוע הודיע למועדון כי הוא מסכים לשחק בישראל. שחקנה של ספרטה רוטרדם בן ה-29 מתנשא לגובה של 1.96 מטר. בשיחות עם מכבי חיפה, הבהיר השחקן כי ההרחקה לשבעה משחקים אותה ספג מההתאחדות ההולנדית אינה תקפה לעונה הבאה משום שבמהלך הסיכום עם רוטרדם, הוא ויתר על מלוא החוזה שלו ונשאר רשום בסגל שלה.

במקביל, במועדון אישרו כי הקשר הארגנטינאי גסטון חיל רומרו מועמד לקבוצה וייתכן שבקרוב תוגש הצעה לקבוצת האם שלו, אסטודיאנטס. הארגנטינאי בן ה-25 מחזיק בחוזה ונראה כי האופציה היחידה לקבל אותו כרגע היא השאלה. הוא נחשב בתחילת דרכו לכישרון גדול באסטודיאנטס ובסוף 2015 היה על סף מעבר לריבר פלייט. רומרו ערך את הבכורה בקבוצה הבוגרת של אסטודיאנטס במרץ 2012. אחרי ארבע שנים ו-105 הופעות, יצא לשתי תקופות השאלה קצרות בראוסארי וסנטרל ובאוניברסידד קתוליקה מאקוודור, לפני שחזר הביתה. בינואר האחרון שוב הושאל, הפעם לפטרונאטו, במדיה רשם העונה 12 הופעות בליגה הראשונה בארגנטינה. בעבר שיחק גם בנבחרת ארגנטינה עד גיל 20. שחקן נוסף ששמו עלה הוא אפונסו טיירה מקרית שמונה, אך לא נרשמה כל פניה לשחקן.

עוד בנושא

מכבי חיפה הציעה לבוזגלו 240 אלף דולר. מנחם וחבשי זומנו לסגל
יעקב בוזגלו: "כסף לא חשוב? ברור, אלך למכולת עם כבוד וחום"

רומרו, אסטודיאנטס, מימין. GettyImages
בדרך לכרמל? חיל רומרו, מימין/GettyImages

כפי שפרסמנו לפני כשבועיים, המגן סאן מנחם יגיע לפתיחת האימונים של הקבוצה ועשוי להיות חלק מהסגל בעונה הבאה. ההערכה היא שמנחם יישאר במכבי חיפה לאור ההערכה של אנשי המועדון כלפיו. עומרי בן הרוש קיבל אור ירוק לעזוב ובשיחה עם אנשי המועדון הודיע להם כי הוא מחפש קבוצה בחו"ל. במועדון לא מתכוונים לשלם את הפרשי השכר, 180 אלף יורו, אם ימצא קבוצה אחרת.

בניגוד לגיורגי קוסטדינוב וקלאוס, שהתקבלה החלטה להיפרד מהם, במועדון עדיין לא קיבלו החלטה סופית לגבי קאיו. "כל עוד מכבי חיפה לא תקבל הצעה עליו, הוא כאן", אמר מקורב לעסקה. "אני לא יכול לומר בוודאות שיישאר, אבל אלאך לא משחרר אותו כרגע".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully