וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של מכבי חיפה: החתמת קשר אחורי לפני תחילת ההכנות

27.5.2018 / 13:03

המנהל הטכני אלאך רוצה להשלים את החתמת מיכיל קראמר וקשר אחורי, שיצטרפו למאבוקה לפני תחילת ההכנות. במועדון מתלבטים אם לפנות לטיירה בשל עלויות העסקה. סאן מנחם יצטרף גם למחנה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
אליסון דוס סנטוס לא קיבל כל הודעה לגבי המשך דרכו ולכן הוא מעריך שיישאר

המנהל הטכני של מכבי חיפה, מו אלאך, סימן כמטרה להחתים קשר אחורי בתוך כשבועיים ולכל המאוחר - עד תחילת ההכנות של הקבוצה ב-23 ביוני. בנוסף לקשר האחורי גסטון חיל רומרו, שנמצא חזק ברשימות של אלאך - בחיפה שוקלים לפנות לקריית שמונה בנוגע לאפונסו טיירה. יחד עם זאת, בגלל הסכומים הגבוהים אותם דורש איזי שרצקי, במועדון בוחנים היטב את העסקה. לאחרונה ניסתה חיפה להחתים קשר אחורי אחר, בו צפה נציג של מחלקת הסקאוטינג לפני מספר שבועות, אך המשא ומתן התפוצץ ולכן הם פנו לאופציות אחרות. מיכיל קראמר צפוי לסגור לשנתיים, לאחר שרוב הפרטים הכספיים בעסקה סוכמו, אך העסקה טרם נסגרה סופית. "המטרה היא לסגור את נושא החלוץ והקשר האחורי בקרוב", אישרו במועדון, שם רוצים שהשניים יצטרפו לארנסט מאבוקה שהתקבלה החלטה להשאירו. אליסון דוס סנטוס לא קיבל כל הודעה לגבי המשך דרכו ולכן הוא מעריך שיישאר.

בחיפה אישרו כי סאן מנחם צפוי להישאר בסגל בעונה הבאה. הבעלים יעקב שחר מעריך את השחקן מאוד וחוות דעת דומה התקבלה גם על ידי הצוות המקצועי. מנחם יתחיל את האימונים וימריא למחנה האימון בהולנד, אך בכל מקרה יהיה ניסיון להחתים מגן שמאלי נוסף. במקרה כזה, יונתן לוי יושאל.

בשיחה נוספת שנערכה עם יעקב בוזגלו בנוגע לתנאיו של בנו מאור, חמישית במספר בשבועות האחרונים, לא הושגה התקדמות. הצדדים צפויים להיפגש פעם נוספת במטרה לנסות ולגשר על הפערים. כזכור, חיפה הציעה 240 אלף דולר, כשהשחקן יקבל את שכרו רק בחודשים בהם היה כשיר ושיחק בפועל. בוזגלו האב מתנגד לחוזה כזה ודורש לקבל חוזה קרוב יותר למקורי - 450 אלף דולר.

בחיפה הבהירו כי הם לא מתכוונים לפנות לגנט כל עוד אופיר דוידזאדה לא ישוחרר. לגבי עידן ורד, חיפה לא תפנה לשחקן עד שבית"ר ירושלים לא תחליט לשחרר אותו.

עוד בנושא

אנורתוזיס בודקת אפשרות לצרף את עומרי בן הרוש ממכבי חיפה
מכבי חיפה מנסה לקדם את הגעת חיל רומרו. מיכיל קראמר קרוב לסיכום
יעקב בוזגלו: "כסף לא חשוב? ברור, אלך למכולת עם כבוד וחום"

מו אלאך המנהל הטכני של מכבי חיפה. שלומי גבאי
יעמוד בלוח הזמנים? אלאך/שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully