וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלטת הנהלה: תקציב מכבי חיפה יירד מתחת ל-100 מיליון

30.5.2018 / 8:55

בישיבת הנהלה בנושא התקציב הוחלט: התקציב שעמד על 101 מיליון העונה יירד, בין היתר בשל הקטנת הסגל. מרבית התקציב יושקע בקשר אחורי. קראמר מתקרב לחתימה. נמשכים המגעים עם בוזגלו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שנים בהן גדל התקציב בצורה הדרגתית, בישיבת הנהלה שנערכה בנושא התקציב התקבלה החלטה להקטין את תקציב מכבי חיפה בעונה הבאה. כזכור, בסוף העונה שעברה אישרו במועדון כי הם נוטים לשמור על התקציב הקיים או להפחית אותו, אולם ההחלטה האסטרטגית שהתקבלה בישיבה היא להפחיתו בעיקר באמצעות שחרור שחקנים. החוזה של דמארי, בנוסף להערכה כי לפחות אחד מבין גיורגי קוסטידנוב או קלאוס יעזבו את הקבוצה, וכן החלטה חדשה של המנהל הטכני מו אלאך להקטין את מספר השחקנים בסגל - כל אלה אמורים לגרום להקטנת התקציב שעמד על כ-101 מיליון שקל בעונה החולפת. התקציב, כך נראה, ינוע בין 90 ל-98 מיליון שקל. אמנם לא מדובר בקיצוץ משמעותי, אך מדובר בבשורה מבחינת המועדון שהחליט להפסיק את ההגדלה ההדרגתית בתקציב המועדון. יחד עם זאת, תקציב מחלקת הנוער וההשקעה בפרוייקטים השונים לא יקטן. עיקר התקציב בסעיף שכר השחקנים, אגב, יושקע בקשר אחורי זר.

כזכור, בתחילת אפריל פרסמנו על מהפכה שמתכנן אלאך במחלקת הנוער. במסגרת המהפכה, כך דיווחנו, צפוי שמוליק חנין לסיים את תפקידו בעוד שאלאך יגביר את הפיקוח שלו על המחלקה וימנה מנהל מקצועי תחתיו וכי אריק בנאדו צפוי להתמנות למאמן הנוער, דבר שבסופו של דבר אכן קרה. בנוסף, התקבלה החלטה על צמצום הסגלים בקבוצות הנוער כדי לתת ביטוי לשחקנים המוכשרים. "אם נעשה מהפכה בקיץ, נוכל להציל את מכבי חיפה", אמר אז אלאך לאנשי המועדון. "תוך שנתיים, אני רוצה ארבעה שחקני בית בהרכב של קבוצת הבוגרים".

עוד בנושא

אלאך מסרב לשחרר את קאיו
גם אליסון דוס סנטוס צפוי להישאר
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

מו אלאך. שלומי גבאי
מצמצם את מספר השחקנים בסגל. מו אלאך/שלומי גבאי

ומה קורה בגזרת הרכש? ובכן, מיכיל קראמר מתקרב לחתימה בקבוצה וייתכן שהמועדון יודיע ממש בקרוב על סיום העסקה. "שנמצאת בשלבים הסופיים שלה", כהגדרת גורמים במועדון. למכבי חיפה יש ארבעה מועמדים לעמדת הקשר האחורי. גסטון חיל רומרו הוא אחד מהם, אך יש קשר אחורי בעדיפות גבוהה יותר. שמו של אפונסו טיירה מקריית שמונה עלה גם הוא למקרה שהמשא ומתן עם השחקנים האחרים לא יתממש.

במועדון אישרו את הידיעה לפיה אלאך הודיע שהוא מסרב לשחרר את קאיו, ובנוסף בונה על שלושת שחקני ההגנה הזרים הקיימים. ההודעה של ההולנדי ניתנה ישירות לנשיא המועדון יעקב שחר ולחברי ההנהלה בישיבה שהתקיימה בימים האחרונים. שני הזרים האחרים שיצטרפו הם בעמדות הקשר האחורי והחלוץ. אם יימצא שחקן נוסף בעמדה של גיורגי קוסטדינוב, חיפה עשויה לשחרר בהמשך את אחד הזרים הקיימים.

לגבי מאור בוזגלו, שהמשא ומתן עימו מתקדם בכיוון חיובי - עדיין אין חדש. כרגע, ישנה מחלוקת לגבי האופציה בעונה השניה. בוזגלו עצמו רוצה לחתום על חוזה לעונה אחת, בעוד שמכבי חיפה רוצה אופציה להארכתו בעונה נוספת. השכר, כזכור, ינוע סביב 240 אלף דולר לעונה והוא מותנה במספר החודשים בהם ישחק. שיחה נוספת אמורה להיערך השבוע ואז, מקווים במועדון, יוכלו להכריז על סיום העסקה. יעקב בוזגלו אמר הבוקר: "שני הצדדים רוצים מאוד אבל שום דבר לא סגור. מאור רוצה לשחק רק במכבי חיפה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully