וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסטפה סיימאק מועמד להפועל באר שבע. עזרא יחתום בקרוב

30.5.2018 / 12:24

הקשר ההולנדי (25) שכבש 11 שערים במדי זוולה בעונה החולפת הוצע לאלופה, שבודקת במקביל מועמדים נוספים. חן עזרא צפוי לחתום עד תחילת השבוע הבא, גם אלי אלבז מועמד לקבוצה

צילום מסך

הקשר ההולנדי מוסטפה סיימאק (25) מועמד להפועל באר שבע. סיימאק, שכבש העונה 11 שערים במדי זוולה מהליגה הראשונה בהולנד (סיימה במקום התשיעי) ורשם בעבר הופעה אחת בנבחרת הצעירה של האורנג', הוצע לאלופה הישראלית, שבוחנת כעת את מועמדותו. לוואלה! ספורט נודע שלבאר שבע יש כמה מועמדים לתפקיד הקשר ההתקפי, וסיימאק הוא אחד המובילים.

סיימאק רשם עונה אישית מצויינת, אך הודיע בסוף העונה לקבוצתו שלא יאריך חוזה והוא למעשה שחקן חופשי. לאחרונה התבטא הקשר בכלי התקשורת בהולנד בנוגע לעתידו ואמר שהחליט לצאת לשחק מחוץ לגבולות המדינה. באר שבע עדיין לא קיבלה החלטה סופית אם ללכת על סיימק או על אחד המועמדים האחרים, וההכרעה תיפול גם בהתחשב במצבת הזרים הקיימת. הקבוצה מנסה להשתחרר מהחוזים של מיהאי קורהוט ואיסק קואנקה, בעוד שבנוגע לתומאש פקהארט טרם התקבלה החלטה סופית.

במקביל, האלופה פועלת כדי לחזק את השלד הישראלי. חן עזרא צפוי לחתום עד תחילת השבוע הבא, שמואל שיימן כבר חתם (אם כי עוד לא יצאה הודעה רשמית על כך), ומועמד נוסף לחזק את ההתקפה הוא אלי אלבז, ששיחק בעונה החולפת באפולון סמירניס מהליגה היוונית.

עוד בנושא

מכבי חיפה הודיעה: מיכיל קראמר יגיע לחתום בקבוצה בשבוע הבא
מכבי תל אביב מציגה: קיצוץ דרמטי בחוזים ותמריץ כספי חדש
ראיקוביץ': "מקווה שהסקאוטים של הקבוצות הגדולות ישימו לב אליי ברוסיה"

מוסטפה סיימאק. GettyImages
בדרך לבאר שבע? סיימאק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully