וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפגוש את ר.ק.ס ואלווייק למשחק אימון ב-18 ביולי

16.6.2018 / 20:35

המועדון מהליגה השנייה בהולנד הודיע על המפגש שייערך בכפר דורוורת ויהיה למעשה האחרון של הירוקים במחנה האימונים שייערך ב-9 עד 20 ביולי. יימשכו המגעים בנוגע לעידן ורד

שחקן בית"ר ירושלים עידן ורד. ברני ארדוב
מה יעלה בגורלו? עידן ורד/ברני ארדוב

מכבי חיפה תשחק מול ר.ק.ס ואלווייק במחנה האימונים שלה בהולנד. על פי ההודעה שהוציא הערב (שבת) המועדון ההולנדי, המשחק מול הקבוצה של פרד רוטן יתקיים ב-18 ביולי, במגרש בכפר דורוורת במזרח הולנד, ולמעשה יהיה האחרון של הירוקים במחנה שיימשך מ-9 ועד 20 ביולי. ואלווייק, בה שיחק השוער אוהד לויטה בין השנים 2009 ל-2011, סיימה את העונה האחרונה במקום ה-10 בליגה השנייה ובמדיה משחק בנו של רנה מולנסטיין, מאמן מכבי חיפה לשעבר.

בתחילת השבוע יימשכו המגעים בנוגע לעידן ורד. בית"ר ירושלים דורשת מיליון יורו על השחקן, אבל חיפה לא מוכנה לשלם אפילו כמחצית. מוחמד אלאך ישוב השבוע לישראל יחד עם פרד רוטן, והשניים צפויים להיפגש ולשוחח בנוגע לצמצום הסגל במהלך המחנה שיתקיים בארץ, ובחלקו ישהו השחקנים בכפר גלים לאורך כל היום. מלבד עומר דמארי, כל השחקנים ששיחקו בעונה שעברה, כולל עמית זנטי, זומנו. השחקנים יגיעו לבדיקות רפואיות החל מיום שלישי, והן תימשכנה שלושה ימים. ב-24 בחודש, ראשון הבא, יחלו הירוקים להתאמן.

עוד בנושא:
"הפגישה של יניב קטן עם מכבי חיפה מוכיחה: הדלת תהיה פתוחה בעתיד"
מכבי חיפה עשויה לפנות לאפונסו טיירה אם יעזוב את קרית שמונה
למרות הירידה ברייטינג: חיפה תקבל מענק של 1.55 מיליון שקל מהמנהלת

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully