וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הירידה ברייטינג: חיפה תקבל מענק של 1.55 מיליון שקל מהמנהלת

11.6.2018 / 13:38

המועדון סיים חמישי במדד, אך במנהלת הודיעו לו כי המענק לא ייפגע משמעותית. בניגוד לקלאוס וקוסטדינוב, חיפה הודיעה לקאיו שייצא למחנה. רוטן ינחת בשבוע הבא וייפגש עם אלאך

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת האימונים שייפתחו בכפר גלים בעוד פחות משבועיים. במועדון אישרו אתמול כי עמית זנטי ייכלל ברשימת הסגל ולמעשה כל השחקנים מהעונה שעברה, פרט לעומר דמארי, זומנו. ההערכה היא שעומרי בן הרוש יחבור לקבוצה בחו"ל וכך גם לפחות אחד מהזרים שנמצאים על המדף. אליסון דוס סנטוס ייכלל ברשימת השחקנים שיוצאים למחנה ובמצב הנוכחי, רק הצעה על השחקן תמנע זאת. כפי שפרסמנו, קאיו אמור להיות הזר השישי אלא אם תגיע הצעה עליו. בשיחה שנערכה עם השחקן, הודיע המועדון כי בניגוד לפרסומים שונים, הוא אמור לצאת למחנה האימונים בהולנד. יחד עם זאת, ראוי לציין כי המועדון מחפש בנוסף לקשר אחורי גם קשר עושה משחק כך שאחד הזרים עשוי לעזוב בסופו של דבר.

מנתוני המנהלת שנשלחו להנהלת מכבי חיפה עולה כי הקבוצה סיימה העונה במקום החמישי במדד הרייטינג, זאת לעומת המקום הרביעי בעונה שעברה. הפועל חיפה סיימה רביעית ועקפה את היריבה העירונית, אך למרות זאת הופחת סכום מינורי בלבד מהמענק שלה. כתוצאה מהירידה במיקום, מכבי חיפה תקבל מענק של 1,552,589 שקל, זאת לעומת מענק של 1,590,528 בעונה שעברה. מדד הרייטינג מושפע בין היתר ממספר המצלמות במשחקי הקבוצה המשודרים בטלביזיה (העונה צילמו את משחקי מכבי חיפה 427 מצלמות).

עוד בנושא

זנטי זומן לפתיחת האימונים, בן הרוש ממתין לאנורתוזיס
אסטרס רוצה את קלאוס אך מוכנה לממן רק מחצית מחוזהו

שחקן מכבי חיפה, קאיו. לילך וייס, מערכת וואלה!
אמור להיות הזר השישי אלא אם תגיע הצעה עליו. קאיו/מערכת וואלה!, לילך וייס

פרד רוטן ינחת באמצע השבוע הבא בישראל. הוא ייפגש עם מוחמד אלאך שנמצא בחופשה פרטית והשניים ישוחחו בנוגע לצמצום הסגל במהלך המחנה שיתקיים בארץ. כזכור, המחנה בהולנד יתקיים ב-9 עד ה-20 ביולי, ועד אז הקבוצה תערוך מחנה אימונים בישראל, כשבחלק מהימים ישהו השחקנים בכפר גלים לאורך כל היום.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully