וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרס רוצה את קלאוס. המכשול: מוכנה לממן רק מחצית מחוזהו

7.6.2018 / 10:45

החלוץ מחזיק בהצעה מיוון. עלות החוזה: 550 אלף יורו, לא כולל מענקים. סלליך יקבל את המענק המוקדם, אך ידרוש גם שדרוג משמעותי בשכרו לפני הארכת ההסכם. גורם על בוזגלו: "מעדיף מועדון קטן יותר, בכסף קטן יותר"

צילום: קובי אליהו עריכה: תום זואילי

אסטרס טריפוליס היוונית, שסיימה במקום החמישי בארצה בעונה שעברה, מעוניינת בקלאוס. שחקנה של מכבי חיפה מחזיק בחוזה גבוה, כ-550 אלף יורו בעונה לא כולל מענקים ותנאים נוספים. הקבוצה היוונית העבירה מסר דרך סוכניו של השחקן אולם המכשול כרגע קשור להצעה שלה. היוונים מוכנים לממן כמחצית משכרו בלבד כך שאם חיפה תרצה לשחרר אותו היא תצטרך לקחת חלק במימון שכרו. במועדון הודיעו לשחקנים כי הם לא מתכוונים להשלים את שכרם בעונה הבאה, אך ייתכן כי לאור החוזה הגבוה בקבוצה שהעניקו ליווני במועדון ייאלצו לחרוג מהמדיניות הזאת. בניגוד אליו, מו אלאך רוצה שקאיו ימריא למחנה ולא ישחרר אותו בחינם.

סינטאיהו סלליך יקבל בתחילת העונה את מענק החתימה המוקדם, בגובה 80 אלף דולר, עליו סיכם. יחד עם זאת, הקשר עדיין דורש ללא קשר לכך גם שדרוג משמעותי בשכרו, כ-250 אלף דולר לעונה, זאת לעומת שכרו המשודרג בעונה הבאה שיעמוד על פחות מ-180 אלף, כש-30 אחוז ממנו בנוי על מענקי ניקוד. סוכנו של עמית זנטי יוזמן לפגישה נוספת כדי לנסות ולסגור את העסקה שכוללת חוזה לשלוש שנים.

במועדון החליטו לשים את סאגת מאור בוזגלו מאחור. אלאך רוצה לצרף קשר שיתופקד במרכז השדה, ואולי גם שחקן כנף במקום הקשר הישראלי. "בוזגלו מעדיף לשחק במועדון קטן יותר, בכסף קטן יותר, כדי להיות בכיר המשתכרים בקבוצה. זאת זכותו ואנחנו מאחלים לו הצלחה", אמרו אתמול בכרמל אחרי ההודעה שהוציא הקשר.

אחרי החתמת מיכיל קראמר, אלאך הבהיר כי יחתים לכל היותר שני זרים נוספים. פניה לעידן ורד תתבצע רק אם בית"ר ירושלים תודיע על שחרורו. ניקו אולסק יגיע רק אם מכבי נתניה תפחית משמעותית בדרישות שלה, זאת לאחר שהוצע לה לקבל את שון ויסמן וגם את יניב בריק ללא דמי השבחה. בעיר היהלומים דורשים גם כסף תמורת העסקה.

עוד בנושא:

בוזגלו: "ויתרתי על כסף כדי להיות שחקן מכבי חיפה, זה לא מספיק?"
ההצעה של מכבי חיפה לבוזגלו: 250 אלף דולר בסיס, 150 אלף מענקים
מכבי חיפה הציעה לסינטיאהו סלליך: מענק מיידי של 80 אלף דולר וחוזה עד 2021

קלאוס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ישוב ליוון? קלאוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully