וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה לסינטיאהו סלליך: מענק מיידי של 80 אלף דולר וחוזה עד 2021

5.6.2018 / 9:05

אחרי שכבר סיפר לחבריו כי הוא שוקל את עתידו במועדון, הירוקים הציעו לקשר לקבל מענק מוקדם. סלליך דורש גם שדרוג בשכר כדי להגיע לסיכום. המועדון יקבל אחוזים ממכירת שובל גוזלן לנתניה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הסאגה לקראת סיום? כחודש לאחר הפרסום בוואלה! ספורט לפיו סינטיאהו סלליך שוקל את המשך דרכו במועדון לאחר שחוזהו לא שודרג, מגיעה הצעת פשרה: מכבי חיפה הציעה לקשר לקבל באופן מיידי מענק של 80 אלף דולר, שעל פי החוזה שנחתם בין הצדדים אמור לעבור אליו במקרה שהאופציה להארכת ההסכם בשנתיים תמומש בתום העונה הבאה. כלומר, אם סלליך וחיפה יגיעו לפשרה, ייתכן שהמועדון יכריז כבר בשבועות הקרובים כי החליט לממש את האופציה והחוזה יוארך באופן אוטומטי בשנתיים נוספות ויסתיים בקיץ 2021, ולא בתום העונה הקרובה.

עוד בנושא
לפני חודש פרסמנו: סלליך הממורמר דורש הבהרות
מיכיל קראמר: "למכבי חיפה יש היסטוריה מפוארת, אני שמח מאוד"
קוזמו קראמר: מיכיל קראמר צפוי לעשות כותרות רבות במכבי חיפה

שחקן מכבי חיפה סינטאיהו סלליך חוגג. ברני ארדוב
דורש לשדרג את חוזהו בעשרות אחוזים, בטענה שזה מה שהובטח לו בשיחה הראשונית. סלליך/ברני ארדוב

על פי ההסכם, חוזהו של סלליך ישודרג העונה בעשרה אחוזים. בעונה שעברה עמד החוזה על 160 אלף דולר, אך הוא היה מורכב בין היתר ממענקי ניקוד ולכן הקשר השתכר כ-30 אלף דולר פחות. סלליך דורש לשדרג את חוזהו בעשרות אחוזים, בטענה שזה מה שהובטח לו בשיחה הראשונית. "יש לנו חוזה שכתוב באותיות של זהב - המילה של שחר", אמרו בסביבתו של השחקן אחרי הצעת הפשרה של הירוקים.

בנושא אחר: במועדון שמחו לשמוע על מכירת שובל גוזלן מקריית שמונה למכבי נתניה. על פי ההסכם בין הצדדים, המועדון יקבל אחוזים ממכירתו של השחקן, מה שצפוי להכניס עשרות אלפי שקלים למועדון.

המנכ"ל אסף בן דב נכח אתמול בפגישה עם אוהדי מכבי חיפה המתגוררים באזור הדרום. הפגישה התקיימה בבאר שבע. קודם לכן הוא נפגש עם סוכני השחקנים ויקי ואסף וקנין. השניים נפגשו עימו בנוגע לעתידו של מוחמד אבו פאני בעונה הבאה. האחרון, שחקן מושאל להפועל רמת גן בעונה החולפת, קיבל אור ירוק לחפש קבוצה אחרת ומנהל מגעים עם מספר קבוצות מתוך תקווה לחזור בעונה הבאה למכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully