וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סלליך ממורמר וידרוש הבהרות. השחקנים שאיחרו צפויים להיקנס

6.5.2018 / 7:06

הקשר ביקש להיפגש עם ההנהלה ושוקל את צעדיו בעקבות העיכוב בחתימת חוזה חדש. רוטן עשוי להמשיך לספסל חלק מהמאחרים, שעיכבו את יציאת הקבוצה מכפר גלים ב-45 דקות. במועדון טוענים: "ניתנה להם אופציה להגיע למלון". אלו ומלול על הכוונת

ברני ארדוב

בעיות מקצועיות, הקפדה על משמעת

1. אפשר בהחלט לחלוק על השינוי המקצועי שפרד רוטן ביצע מאז כניסתו לתפקיד במכבי חיפה. האחוזים עדיין נמוכים, מכבי חיפה עדיין כבויה והקבוצה עדיין לא שינתה את פניה מהמאזן העלוב שהיא מייצרת כבר תקופה ארוכה. יחד עם זאת, אומרים בחיפה, קשה לחלוק על המדיניות הבלתי מתפשר שלו בנוגע לטעויות מקצועיות או בנוגע לעבירות משמעת. זה התחיל בספסול של גרשון וגלזר במחצית, מסיבות מקצועיות כמובן, המשיך עם ריב שנוי במחלוקת עם עומר דמארי על ספסל הקבוצה ואתמול - המשיך עם ספסולם של ארבעה שחקנים שאיחרו להתכנסות. לפני המשחק, יש לציין, רוטן שמע את גרסת הארבעה - לויטה, מאיר, אזולאי ואלברמן, שטענו לפקקי ענק בדרך לאיצטדיון בעקבות הג'ירו. ההולנדי הודיע למנהל הקבוצה רפי אוסמו כי הם יורדים לספסל ופרסם הרכב חדש. "זאת העבירה הראשונה של ארבעתם", אמר גורם במועדון. "אבל ברגע שהוא הבין שהם איחרו, הוא לא היה מוכן לשמוע". במועדון ציינו כי יום לפני המשחק, בעקבות הפקקים, הם נתנו לכל השחקנים אפשרות להגיע למלון בחיפה, כדי להימנע ממצב בו הם מאחרים. שעת ההתכנסות נקבעה ל-16:45, אולם ראשון המאחרים הגיע בשעה 17:15, וכעבור מספר דקות, עד השעה 17:30, הגיעו שלושת השחקנים האחרים. בחיפה ציינו כי לחלקם, אגב, "ישנן דירות בחיפה אליהם הם יכולים להגיע לפני המשחק". העובדה הזאת, כמו גם העובדה שניתנה להם האפשרות להגיע למלון, צוינה בפני רוטן לפני ההחלטה שקיבל.

ההולנדי התעמת אתמול גם עם הקהל של סכנין, ששרק לעברו, ובכלל - השחקנים מעידים על שינוי שעובר המאמן בחודש האחרון, מאז האסיפה בה ביקר אותם בפעם הראשונה בטענה להתעלמות מההוראות שלו. גם אתמול סיפרו במועדון כי המאמן כעס מאוד על האיחור. רוטן הודיע כי מבחינתנו הספסול של הארבעה הוא עונש מספיק כבד, אבל ייתכן שחלק מהם ישלמו את המחיר במחזור הבא, שוב, בחולצת ההרכב. במועדון שוקלים כעת גם לקנוס אותם בעקבות האירוע. שחקן נוסף שאכזב אתמול היה קאיו. במועדון, כזכור, אישרו כי הם "מחשבים מסלול מחדש" בנוגע לברזילאי, שמחזיק בחוזה כבד. קאיו יקבל הזדמנות במחזור האחרון מול רעננה, ואז תתקבל החלטה לגביו. בנוגע למגנים, בחיפה היו רוצים מאוד לראות את דור מלול או דור מאלו מצטרפים. הראשון לא חתום בהפועל חיפה והשני מחזיק בחוזה בהפועל באר שבע. במועדון ינסו לצרף אחד מהם בקיץ.

רוטן הבהיר לאלאך לפני מספר ימים שהוא מתכוון להישאר בקבוצה ולאחרונה גם הודיע להנהלה הבכירה כי ההצעה מטוונטה אינה רלוונטית. אתמול הודה ההולנדי כי ביקש להישאר אך הבהיר כי דברים צריכים להשתנות. "אני רוצה להישאר, המועדון יודע את זה", סיכם רוטן. "אם אקבל גיבוי, אז ארצה להישאר".

עוד בנושא

מכבי חיפה ובני סכנין סיימו ב-1:1 דרמטי בתוספת הזמן
פרד רוטן השתיק את הקהל וביקר את השחקנים המאחרים
הפועל באר שבע השפילה את בית"ר עם 1:4 בטדי

סינטאיהו סלליך שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
הפגישה טרם התקיימה. סלליך/קובי אליהו

הסיפור שמתחולל בגזרת סלליך

2. סיפור מעניין מתחולל בשבועות האחרונים מאחורי הקלעים, בכל מה שקשור לעתידו של סינטאיהו סלליך במועדון, ובימים הקרובים הוא אף עשוי להתעצם. הקשר רשם עוד בישול אתמול והוא כבר עם שבעה בישולים ושבעה שערים מתחילת העונה, מה שהופך אותו לשחקן הכי יעיל של מכבי חיפה. הקשר סיפר בימים האחרונים לחבריו הקרובים בקבוצה כי הוא ממורמר בעקבות סחבת שנוצרה עם מכבי חיפה בעניין החוזה שלו. כפי שפרסמנו בעבר, סלליך אמור לקבל שדרוג בחוזה הנוכחי שלו ופגישה הייתה אמורה להיערך בין הצדדים.

סלליך מרוויח 160 אלף דולר במכבי חיפה, אבל העובדה שהחוזה שלו מבוסס על 25 אחוז מענקים והישגים נוספים, הביאה להפחתה משמעותית בחוזה שמוערך כעת ב-130 אלף דולר בלבד. במעמד חתימת החוזה, כזכור, קיבל השחקן הודעה כי חוזהו ישודרג במידה ויוכיח את עצמו בליגה. אחרי שהמספרים הגיעו, סלליך ביקש להיפגש עם מכבי חיפה פעמיים אבל הפגישה טרם התקיימה. לא ברור מה יקרה כעת, אבל שחקנים העריכו בזהירות כי אם לא יקבל שדרוג, סלליך - אחד הילדים הטובים בסגל של מכבי חיפה, עשוי לנהוג אחרת ולבקש לעזוב.

המשך יבוא.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עומרי גלזר שוער מכבי חיפה על הספסל. לילך וייס, מערכת וואלה!
יישאר? עומרי גלזר/מערכת וואלה!, לילך וייס

העיתוי הגרוע לפציעה של גלזר

3. בעיתוי הכי גרוע מבחינתו, עומרי גלזר נפצע ולא התאמן מאז תחילת השבוע בעקבות דלקת בכתף. גלזר לא יכל לדעת, כמובן, שלויטה יאחר למשחק - אבל מאז השער שספג בדרבי, השוער משלם מחיר כבד. "חבל מאוד מבחינתו של עומרי, דווקא ברגע שהוא יכל לחזור ולהוכיח את עצמו, הוא בחוץ. הוא עבר תקופה קשה וחיכה לרגע הזה", אמר אחד השחקנים אתמול. "מצד שני, זאת הייתה מתנת חתונה לגיל אופק". השוער השלישי שהתחתן השבוע ייכלל בסגל בכל מקרה במשחק הבא, לאחר שגלזר גמר את העונה.

ומה לגבי העונה הבאה? גלזר לא מתכוון להמשיך כשוער שני וממתין להחלטה שיקבל המועדון לגביו. אם יודיעו לו שימשיך כשוער משנה ללויטה, לא בטוח שיישאר.

יעקב בוזגלו עם אשתו חני. שלומי גבאי
ימתין להצעה של מכבי חיפה גם השבוע. יעקב בוזגלו/שלומי גבאי

בוזגלו ממתין לתשובה, אחרת יפסיק את המו"מ

4. יעקב בוזגלו ממשיך לנהל משא ומתן עם מכבי חיפה, אבל הציטוטים שהשמיע בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, מבהירים כי הנושא רחוק מלהיות סגור. "אם באמת היו רוצים, מכבי חיפה היו פונים אלינו מזמן עם הצעה. אין ספק שמשהו השתנה בחשיבה לגבי מאור. אני אומר דבר אחד - אם רוצים חלילה לנצל את מצבו - לא אתן לזה לקרות", אמר בוזגלו האב. "חשוב שיבינו שמאור לא ביד של אף אחד. אם לא נסתדר, נלך קדימה... אני לא יושב בחיבוק ידיים. אני צריך לדאוג לקריירה של הבן שלי".

בוזגלו ימתין להצעה של מכבי חיפה גם השבוע, אבל אם זה לא יקרה, בסביבתו של הקשר כבר הבהירו שיבדקו גם אופציות אחרות. במכבי חיפה, למען הסר ספק, רוצים מאוד שבוזגלו יישאר בקבוצה. ההצעה, כך נראה, תעבור לשחקן בימים הקרובים ואז יתברר סופית אם הוא נשאר במכבי חיפה. בסביבתו של הקשר טוענים כי קצב ההחלמה שלו משביע רצון אך במכבי חיפה רוצים להבטיח, גם מבחינה משפטית, שהם מקבלים שחקן כשיר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully