וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכיל קראמר: "למכבי חיפה יש היסטוריה מפוארת, אני שמח מאוד"

4.6.2018 / 19:34

החלוץ ההולנדי שהפך לרכש הראשון של הירוקים לעונת 2017/18 העניק לאתר הרשמי של הקבוצה ראיון ובו אמר: "שמעתי על חיפה וכמובן שאני מכיר את רוטן ואלאך, מקווה שנתמודד כראוי בליגה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר שעבר אמש (ראשון) בדיקות רפואיות והפך לרכש הראשון של מכבי חיפה לעונת 2017/18, העניק היום מיכיל קראמר ראיון לאתר הרשמי של המועדון, ונשמע נרגש לקראת היציאה מהולנד, בפעם הראשונה בקריירה.

"זה יהיה חדש לאשתי והילדים ואני כבר מחכה לזה", אמר החלוץ ההולנדי. "זה ישפר את החיים שלנו. אני שמח מאוד, חיפה מועדון עם היסטוריה מפוארת. בוודאי ששמעתי על הקבוצה, אבל לא עקבתי אחרי הקבוצות הישראליות באירופה. ידעתי שמדובר במועדון גדול, וכמובן שאני מכיר את פרד רוטן ומו אלאך. אני מקווה שננצח משחקים ונתמודד כראוי בליגה".

על המתקנים והצאטדיון אמר קראמר: "הכל חדש ומשופץ וזה נחמד מאוד, המתקנים במתחם האימונים נהדרים. הדשא ברמה גבוהה, בסך הכל זה נראה טוב מאוד".

החלוץ (בן 29, 1.96 מטר) יליד רוטרדם, שיחק בוולנדאם ודן האח, ממנה נרכש ב-2015 על ידי פיינורד, אותה אהד בילדותו. בעונה הראשונה בפיינורד כבש 14 שערי ליגה, אך בעונה שעברה ובזו הנוכחית מיעט לשחק, עד שעבר בינואר ליריבה העירונית ספרטה, במדיה כבש שני שערים ובישל שניים נוספים, אך ב-18 באפריל בעט בפניו של אלכסנדר בוטנר מוויטסה (עוד שחקן שהוזכר כמועמד לירוקים) והורחק לשבעה משחקים. יום לאחר האירוע הזה, ספרטה הודיעה על שחרורו.

עוד בנושא:

קוזמו קראמר: מיכיל קראמר צפוי לעשות כותרות רבות במכבי חיפה
מכבי חיפה ועמית זנטי: "רוב המחלוקות מאחורינו. שני הצדדים מעוניינים להמשיך"

צפו בראיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully