וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ועמית זנטי: "רוב המחלוקות מאחורינו. שני הצדדים מעוניינים להמשיך"

4.6.2018 / 13:27

בקבוצה מאשרים את התפנית עם זנטי, שצפוי לחתום לשלוש שנים. גורם על קראמר: "בסוף העונה נדון על הארכת החוזה". רוקאביציה: "קשה לקבל שלא אהיה במונדיאל". הקבוצה השיקה אתר בהולנדית

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי החתמת החלוץ מיכיל קראמר, במכבי חיפה ינסו לקדם את החתמת הקשר האחורי וגם שחקן כנף. קראמר חתם בסופו של דבר לשנה ולא לשנתיים, אחרי ששני הצדדים העדיפו לא להתחייב לזמן ארוך. "אם הוא ירשים, ניפגש איתו בתום העונה ונדון בהארכת החוזה", אמרו בחיפה.

עוד בנושא
מכבי חיפה הציגה את הרכש החדש: מיכיל קראמר חתם לעונה
בני יהודה: רועי גורדנה עדיין מחכה להחלטות המועדון
הפועל תל אביב: ז'אורז'יניו מתקרב, מחכה לפיצוי מבית"ר

מיכיל קראמר שחקן מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
נדבר בסוף העונה. קראמר/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

במועדון אישרו את הפרסום אתמול (ראשון), לפיו נרשמה התקדמות משמעותית עם עמית זנטי. אחרי שנציגו של השחקן נועד עם נשיא המועדון יעקב שחר וסגנו עוזי מור, ההערכה היא שהצדדים יתגברו על הפערים הקטנים שנותרו. "הדבר החשוב ביותר בסוגיה הזאת היה לדעת ששני הצדדים מעוניינים להמשיך יחד. והם מעוניינים", אמר מקורב לעסקה אתמול. "עברו חודשים לא נעימים על שני הצדדים. אבל רוב המחלוקות מאחורינו".

חיפה הציעה למכבי נתניה את שון וייסמן תמורת ניקו אולסק ללא תוספת כספית ובנתניה הבהירו לסוכנו של השחקן כי הדבר לא עומד על הפרק. כעת עשויה חיפה להציע גם את יניב בריק שמבוקש בעיר היהלומים. לשחקן אין אמנם חוזה בקבוצה לעונה הבאה, אבל חיפה יכולה לדרוש עבורו דמי השבחה. בריק, שמיוצג כעת על ידי אבי נמני, אמור להיפגש בקרוב עם ההנהלה כדי למצוא פתרון לנושא ללא פניה לוועדה למעמד השחקן. בחיפה לא לוחצים על סגירת העסקה משום שמדובר בשחקן שאמור להיות חלק מהסגל הרחב ולא בשחקן מוביל. "יש גבול למה שאפשר להציע בעסקה כזאת", אמרו.

המגעים עם מאור בוזגלו ממשיכים להתקדם. עדיין אין סיכום בין הצדדים, בעיקר בשל מחלוקת לגבי האופציה בחוזה, אך ההערכה היא שכבר בימים הקרובים הצדדים יגיעו לסיכום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי חיפה מאור בוזגלו. ברני ארדוב
המגעים ממשיכים להתקדם. בוזגלו/ברני ארדוב

חלוץ הקבוצה, ניקיטה רוקאביציה, הגיב על אי הכללתו בסגל הסופי של נבחרת אוסטרליה למונדיאל עם פוסט באינסטגרם: "לקח לי כמה ימים לחשוב על מה להגיד. כשלא נותנים לך סיבה מוצדקת זה לא קשור לכדורגל ולאיכות, זה רק המסביב. בגלל זה קשה לקבל את זה. כשהייתי ילד היו לי חלומות שהיו כל כך רחוקים ממני, אבל הגשמתי את כולם דרך עבודה קשה, השקעה והקרבה ואף אחד לא יקח את זה ממני. זה המפתח להצלחה. אני מאחל לנבחרת בהצלחה במונדיאל, אני אצפה ואתמוך. אני יודע שתגרמו לכולם להתגאות! עכשיו זה הזמן לנוח ואז לחזור חזק וטוב יותר כדי להפוך יותר חלומות למציאות!"

בעניין אחר, המועדון השיק אתר בשפה ההולנדית. הסיבה להשקה היא הכמות ההולכת וגוברת של הולנדים העובדים במועדון ובינהם אנשי צוות מקצועי ושחקנים. בהודעת המועדון נכתב שבעקבות העניין הרב שנוצר בתקשורת ההולנדית, התקבלה החלטה לאפשר לגלוש באתר הרשמי גם בהולנדית. מנכ"ל המועדון אסף בן דב: "מדובר ברעיון שנועד בעיקר לקרב ולהנגיש את הכדורגל הישראלי בכלל ואת מכבי חיפה בפרט לקהל ההולנדי. חשוב לנו מאוד לתת לצוות ההולנדי ולשחקנים תחושה ביתית ולדבר בשפתם".

לאתר מכבי חיפה בשפה ההולנדית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully