וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ז'אורז'יניו מתקרב, ממתין לפיצוי קטן מבית"ר

האדומים העבירו לשחקן כבר לפני שבועיים הצעה של 150 אלף יורו לשנתיים, סוכנו: "אם לא יהיה בבית"ר, ז'אורז'יניו ישחק בהפועל תל אביב". דמארי העביר מסר: נושא לייפציג ייסגר השבוע

צילום וידאו: מתן חדד

ז'אורז'יניו, קשרה הברזילאי של בית"ר ירושלים, מתקרב להפועל תל אביב ונראה כרגע כי רק פיצוי קטן שידרוש מבית"ר מפריד בינו לבין האדומים.

כזכור, הברזילאי קיבל אתמול (שבת) בעצם הודעת שחרור מבית"ר ירושלים, שביקשה ממנו למצוא קבוצה שתקלוט אותו, אחרת יישב ביציע. הפועל תל אביב העבירה לשחקן כבר לפני שבועיים הצעה של 150 אלף יורו לשנתיים הקרובות - הפרש של 140 אלף יורו לעומת מה שאמור היה להשתכר בבית"ר.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים במסר לז'אורז'יניו: מצא קבוצה או שתעלה ליציע
רועי זיקרי חתם רשמית על חוזה לשלוש שנים בהפועל תל אביב
הפועל תל אביב מעוניינת להשאיר את שחר הירש לעונה נוספת

ז'אורז'יניו בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מעדיף את ההצעה של הפועל תל אביב. ז'אורז'יניו/קובי אליהו

סוכנו איתן מזרחי אמר היום לוואלה! ספורט: "אם ז'אורז'יניו לא יהיה בבית"ר, הוא ישחק בהפועל תל אביב". מתברר כי השחקן העביר מסר גם לאדומים וגם למקורביו כי הוא מעוניין לשחק אך ורק בהפועל תל אביב ומעדיף את ההצעה הזו על פני ההצעות האחרות שקיבל. מזרחי הוסיף: "יש לנו עוד זכויות מול בית"ר. אנחנו מבינים את הבעיות במועדון ולכן נגיע להסדר שיהיה טוב לכל הצדדים".

אם לא יקרה משהו דרמטי בזמן הקרוב, הקשר הברזילאי יצטרף לסגל של קובי רפואה, כאשר גורם בכיר בהפועל תל אביב אמר היום: "הכול תלוי בז'אורז'יניו. אנחנו מחכים לו, אבל לא נחכה לנצח".

מעבר לכך, האדומים קיבלו מסרים מעומר דמארי כי עניין לייפציג אמור להסתיים השבוע. כלומר, החלוץ אמור לקבל תשובה מהגרמנים לגבי חוזהו. דמארי חתום בלייפציג לעוד עונה בה הוא אמור להשתכר כ-750 אלף יורו. כוונת החלוץ לקבל מהגרמנים פיצוי ולאחר מכן להיכנס למשא ומתן עם הפועל תל אביב. כמו כן, קיימת אפשרות שיושאל שוב ובמקרה שכזה להפועל לא תהיה אפשרות לעמוד בשכרו, גם אם הגרמנים ישתתפו בחלק ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully