וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מעוניינת להשאיר את שחר הירש לעונה נוספת

החלוץ קיבל הודעה כי בקבוצה רוצים שימשיך והמשא ומתן בין הצדדים צפוי להיפתח עם שובו מחו"ל. האדומים מימשו בינתיים את האופציה על מרווין פרסמן, ז'אורז'יניו רוצה פיצוי מבית"ר

צילום וידאו: מתן חדד

שחר הירש קיבל הודעה מהפועל תל אביב כי היא מעוניינת בו גם לעונה הבאה. החלוץ בן ה-25 שהיה שותף לירידת הליגה וסייע לאדומים לשוב לליגת העל עם תשעה שערים בעונה החולפת, לא מחזיק כרגע בחוזה. הוא יחזור מחופשה בחו"ל בשבוע הבא ואז צפוי להיפתח משא ומתן, כשלשני הצדדים יש רצון להמשיך בהתקשרות והעניין יקום או ייפול על ההצעה הכספית שיגישו האדומים.

עוד בנושא:

אביחי ידין תקף: "הכול המצאות כדי לא להחתים אותי"
הפועל תל אביב שוקלת להחתים שוער שיתחרה באריק ינקו
"בגלל חוסר הוודאות בבית"ר, ז'אורז'ניו עדיין לא בהפועל תל אביב"

שחר הירש, הפועל תל אביב חוגג. קובי אליהו
שני הצדדים מעוניינים להמשיך בהתקשרות. שחר הירש/קובי אליהו

הפועל תל אביב הודיעה היום על מימוש האופציה על המגן השמאלי מרווין פרסמן, שימשיך בקבוצה בשנתיים הקרובות. הבלגי כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "זה רשמי, בשנתיים הקרובות אשחק בהפועל תל אביב, אני כל כך מתרגש".

פרסמן בן ה-27 הצטרף להפועל תל אביב בינואר, שותף ב-15 משחקים בליגה הלאומית, וסייע לאדומים לעלות לליגת העל. לפני כן הוא שיחק בבוורן ואנטוורפן הבלגיות, ודורדרכט וקאמבור ההולנדיות. המגן השמאלי הוא למעשה אחד משני זרים שחתומים בהפועל תל אביב, ביחד עם פייסל מוליץ' שבעצמו הגיע בינואר וימשיך במתחם חודורוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

המאמן קובי רפואה ממשיך לחפש שחקנים זרים לעמדות של קשר אחורי וכנף וגם שוער שני ישראלי.

בכל הנוגע לז'אורז'יניו עדיין אין התפתחויות. האדומים מציעים לברזילאי 180 אלף דולר (כ-150 אלף יורו) לעונה בחוזה לשנתיים, אבל בבית"ר ירושלים יש לו סכום שמוערך ב-220 אלף יורו לעונה. מדובר בהבדל שנע סביב 140 אלף יורו לשנתיים.

ז'אורז'יניו רוצה לקבל פיצוי מבית"ר ירושלים תמורת הסכמה לוותר על חוזהו, בבירה לא מתלהבים וכרגע מדובר במאבק על מי ימצמץ ראשון. הפועל תל אביב ממתינה בצד, אבל יכול להיות שהיא תחליט לרדת מהברזילאי אם הסחבת תהיה ארוכה. כך או כך, ז'אורז'יניו עשוי לשחק עם בית"ר בעוד קצת יותר מחודש במוקדמות הליגה האירופית.

(עדכון ראשון: 11:38)

שחקן הפועל תל אביב מרווין פרסמן. יוסי ציפקיס
הזר השני שנשאר. מרווין פרסמן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully