וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי ידין תקף: "הכול המצאות ותירוצים כדי לא להחתים אותי"

הקשר שעזב את הפועל תל אביב: "ייבשו אותי באופן לא מקצועי כדי לא להגיע לחדש את החוזה אוטומטית והסכמתי לקיצוץ בשכר. כשהחליטו שאני לא מתנהג בהתאם הבנתי שפשוט לא רוצים אותי"

צילום וידאו: מתן חדד

אביחי ידין תקף היום (ראשון) את הפועל תל אביב בפוסט באינסטגרם, בו ניסה להבהיר כי מבחינתו הפרידה מהאדומים נעשתה על דעתם ובניגוד לרצונו. בשבוע שעבר, במהלך נופש של הקבוצה באילת, ניסו גורמים לגרום לחידוש השיחות בין הצדדים, אך הנהלת העולה החדשה לליגת העל סירבה בטענה שהקשר הוותיק התנהג בצורה לא מכובדת. ידין הציג את הצד שלו לסיטואציה:

עוד בנושא

הפועל תל אביב: ניסיון לתווך בין ההנהלה לאביחי ידין במהלך הנופש באילת
הפועל תל אביב שוקלת להחתים שוער שיתחרה באריק ינקו
איתן מזרחי: "בגלל חוסר הוודאות בבית"ר, ז'אורז'ניו לא חתם עדיין בהפועל"

אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אביחי ידין/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הודיעו שהם מוותרים עלי 'ושמים סוף לזיגזג' ושהם לא אוהבים את התנהלות המשא ומתן, אז בואו נבין מה פה הזיגזג ואיך התנהל המשא ומתן. זה התחיל בייבוש לא מיקצועי כדי שלא אגיע למכסה שמחדשת את החוזה אוטומטית. לא הגבתי. המשיך בהצעה מופחתת ביחס לאופציה, לשנתיים מאיציק ניסנוב. הסכמתי לתנאים. שרון ניסנוב ביטל את הסיכום של איציק ואמר רק שנה. הסכמתי.
המשיך בקיצוץ נוסף ונכנס גם נק כחלק מהחוזה .הסכמתי".

"בהנהלה החליטו שאני לא מתנהג בהתאם כי ביקשתי שידרוג לאוטו וכרטיסי מנוי, דבר שהם הסכימו לו במשא ומתן מול סוכני", הוא הסביר, "ורק אז נופל לך האסימון ואתה מבין שפשוט לא רוצים אותי. הפירוט פה זאת האמת היחידה. כל דבר אחר שתשמעו זה המצאות ותירוצים כדי לא להחתים אותי. אין קשר לסחבת ואין קשר להתנהלות המשא ומתן ומה שקרה באמת ברור עכשיו לכולכם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully