וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניסיון לתווך בין ההנהלה לאביחי ידין במהלך הנופש באילת

גורמים בשורות האדומים ינסו לנצל את הנופש בעיר הדרומית על מנת לבצע ניסיון אחרון להשאיר את הקפטן במתחם חודורוב. הפועל תל אביב ממתינה להחלטה של הפועל באר שבע בעניינו של גיא מלמד

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב תטוס היום (שלישי) לנופש באילת לאחר שעמדה במשימה שהוצבה למועדון וחזרה לליגת העל לאחר עונה אחת בלבד בליגת המשנה. את הנופש ארגנו הספונסר של האדומים, חברת "ארקיע" והקפטן אביחי ידין שלא אמור להמשיך במועדון לאחר פיצוץ המשא ומתן בין הצדדים.

גורמים במועדון מקווים לנצל את הנופש באילת על מנת לפשר בין הצדדים במה שנראה כניסיון אחרון להשאיר את ידין במועדון. כזכור, לאחר משא ומתן מתיש הגיעו ידין וראשי הפועל תל אביב להסכמות על חוזה לעונה הבאה, אולם רגע לפני החתימה בעלי האדומים התחרטו והחליטו לוותר על שירותיו של הקפטן.

עוד בנושא
בית"ר ירושלים: אלי טביב עשוי להעביר מכתב התנתקות מהמועדון בימים הקרובים
מכבי חיפה תשדרג את ההצעה לבוזגלו, אך לא תעניק לו את החוזה המקורי
הפועל חדרה: התקציב בעונה הבאה יעמוד על 14 מיליון שקל. ברקת תסייע לאביטן

אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תיווצר אווירה חיובית באילת? אביחי ידין/ברני ארדוב

מאז נעשו כמה מאמצים לחדש את השיחות בין הצדדים, אולם הנהלת הפועל תל אביב מסרבת לכך בטענה כי ידין התנהג בצורה לא מכובדת. במועדון מקווים שבמהלך הנופש תיווצר אווירה חיובית שתביא את הצדדים לשולחן המשא ומתן. אולם, אם הדבר לא ייצא לפועל ההערכה היא כי הניסיונות להשאיר את ידין במועדון ייפסקו סופית.

פרט לכך, בהפועל תל אביב ממתינים להחלטה של הפועל באר שבע בעניינו של גיא מלמד שכבש אמש (שני) שלושער נגד מכבי נתניה במשחק הסיום של העונה. החלוץ העביר מסר לראשי הפועל תל אביב לפיו הוא מעוניין לשחק במועדון בעונה באה. עם זאת, כדי שהמהלך ייצא לפועל באר שבע תצטרך לשחררו ללא תמורה והוא יצטרך לקצץ בחוזהו המוערך בסכום של 230 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully