וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: התקציב בעונה הבאה יעמוד על 14 מיליון שקל. ברקת תסייע לאביטן

22.5.2018 / 7:26

אחרי ההעפלה לליגת העל: הקבוצה של ניסו אביטן תחצה את תקציב המינימום, בעלי באר שבע תומכת במאמן ועשויה להעביר שחקנים. לבאבידי וחטיב סיכמו. אביטן: "באר שבע, לפני עשור, שיחקה מול 50 אוהדים בוסרמיל. עשיתי נכון כשהגעתי לכאן"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל חדרה לא דיברו בתחילת העונה על העפלה לליגת העל. אתמול (שני), עם שריקת הסיום ואל תוך הלילה, הקבוצה של ניסו אביטן חגגה העפלה היסטורית וראשונה מאז 1979. בניגוד להערכות של חלק מקבוצות ליגת העל, הפועל חדרה שחגגה במסיבה במתחם איצטדיון הפועל שבמזרח העיר תעמיד בעונה הבאה תקציב גבוה יותר מתקציב המינימום. בישיבה שנערכה עוד לפני משחק העלייה, יחד עם קברניטי העירייה, התקבלה החלטה כי התקציב יעמוד על כ-14 מיליון שקל בעונה הראשונה - זאת בזכות תמיכה רחבה של ראש העירייה צביקה גנדלמן שהשקיע העונה ארבעה מיליון שקל.

כדי להבטיח ששחקני המפתח לא יעזבו בעונה הבאה, עוד לפני המשחק הגיע היו"ר אורן גולן לסיכום עם מספר שחקנים לעונה הבאה - המגן דיא לבאבידי, הקשר עלי חטיב והחלוץ אסי גומה כבר סגרו בקבוצה. גם שחקני הבית יעקב אבבה, סלים עמאש ומנשה זלקה צפויים להיות חלק מהסגל. במהלך היום תיפגש הקבוצה עם אוסטין אג'ידה. המטרה היא להחתים את השוער בעונה הבאה, זאת למרות חילוקי דעות בקשר לעמדה הזאת.

עוד בנושא

הפועל חדרה ניצחה את הפועל נצרת עילית 0:1 ועלתה לליגת העל
ניסו אביטן: "חדרה זה קסם", אוהד קדוסי: "מדהים, עשינו היסטוריה"
רגעים שעיר שלמה לא תשכח: אלבום החגיגות של הפועל חדרה
אני, הפועל חדרה: עלילות האיש החזק איציק בן תורה

שחקן הפועל חדרה לני אהרון חוגג. יוסי ציפקיס
מתכננים לתקוע יתד בליגת העל. שחקני חדרה חוגגים/יוסי ציפקיס

אביטן קיבל הבטחה מאלונה ברקת לפיה היא תסייע לו בחיזוק הקבוצה. ברקת היא זאת שנתנה לאביטן אר ירוק לסייע לחדרה להעפיל לליגת העל ואתמול הצטרפה לברכות. חלק מהשחקנים שישוחררו מהסגל של באר שבע צפויים לעשות את הדרך צפונה. המגן מיהאי קורהוט הוצע, וגם שחקנים צעירים שיושאלו עשויים להצטרף.

"זאת העליה החמישית שלי בקריירה, אבל זאת הכי מרגשת. בכל הפעמים שעליתי ליגה, הקבוצה נבנתה במטרה לעשות את זה, אבל לא בחדרה", אמר אוהד קדוסי במהלך החגיגות. "בתחילת העונה אנשים היו צוחקים עליך אם היית אומר שנסיים במקום הרביעי".

"עוד לא התיישבנו על הספסל, הבנו שראשון מובילה. ידענו שאסור לנו להיות תלויים באף אחד ואני שמח שעשינו את זה", שחזר החלוץ את החששות בפתיחת המשחק. "כמה שבועות שהאהודים האלה רצים אחרינו למגרשים. בכל פעם הם היו בטוחים שנבטיח עליה, אבל זה קרה רק עכשיו, ברגע האחרון. שאנשים יגידו מה שהם רוצים לגבי העונה הבאה. עשינו את שלנו. המטרה כנראה תהיה להישאר בליגה, איתי או בלעדיי. עכשיו השמיים הם הגבול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן. יוסי ציפקיס
"הבסיס יישאר, ושחקנים כאן יעשו קפיצת מדרגה". ניסו אביטן/יוסי ציפקיס

ניסו אביטן נשאל על הקריירה האישית שלו ועל הסיוע הצפוי מבאר שבע. "אני מחובר להפועל באר שבע, זה הבית שלי. קיבלתי כל כך הרבה אהבה והערכה. לא הייתה לי החלטה קלה לעזוב. אלונה ברקת ואסי רחמים נתנו לי את ברכת הדרך. הרגיש לי בבטן שזה המעשה הנכון להגיע לכאן. אורן גולן אמר לי בטלפון להיפרד מהשחקנים עוד לפני שישבנו. לפני שלושה או ארבעה חודשים אכלתי אורחת ערב אצל המשפחה שלי. אבא שלי פתאום אמר לי 'יש לכם קבוצה טובה, אולי תעלו ליגה?'. נתתי לו את המבט הזה של הילדים שמסתכלים בצורה מוזרה על ההורים שלהם. כנראה שהמבוגרים יודעים דברים שהצעירים לא. המפגש איתו היה מרגש בסיום, הוא הראשון שאמר את זה. בכל דבר בחיים יש סיכון וסיכוי. הפועל חדרה הרגישה לי נכון מהשניה הראשונה. אני רואה את העתיד, בטווח הקצר, בחדרה. הקהל כאן מזכיר לי את באר שבע. אני מזכיר לך שבאר שבע, לפני עשור, הייתה בליגה השניה עם 50 אוהדים בוסרמיל. זה לא קורה ביום אחד, זה רץ מהר בחדרה. אנחנו בדרך הנכונה".

על העונה הבאה הוסיף: "אני חושב שרוב השחקנים המקומיים יישארו, בניגוד לקבוצות שעלו ליגה. הבסיס יישאר, ושחקנים כאן יעשו קפיצת מדרגה. יש לנו שחקנים אלמוניים מחדרה. יש ארבעה או חמישה צעירים שמשחקים בהרכב שלנו. זה מראה שיש כדורגל טוב וצריך לתת במה לצעירים שלנו. יהיה קצת חוצפה לומר שנגיע לצמרת בעונה הבאה. אם יהיה מה להצהיר בהמשך, נעשה את זה".

מנהל הקבוצה איציק טפירו התרגש: "אני בתוך חלום. אני חי עם השחקנים, מהבוקר עד הלילה. אמרו עלינו הרבה דברים. כשעלינו לליגה הלאומית, כולם שאלו למה אנחנו עולים. כי אין כסף, כי אין מגרש, אמרו לי שנתרסק. אני לא שחצן, אבל ידעתי שזה מה שיהיה. הגול במרמורק בדקה ה-94' - שם הבנתי שהפועל חדרה תעלה ליגה. עלי חטיב החמיץ פנדל, אבל חזרנו. שם הבנתי שזה נגמר".

הבוקר ינסו לסגור את נושא האירוח בשנה הבאה באצטדיון החדש בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully