וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "חדרה זה קסם", אוהד קדוסי: "מדהים, עשינו היסטוריה"

הפועל חדרה חגגה חזרה ראשונה לליגה הבכירה מאז שנת 1979, החלוץ החמיא למאמנו: "הוא עוד יגיע לנבחרת", אסי גומה: "לא נקלט". ניר ברקוביץ': "לא מגיע לקהל הזה לעלות לליגת העל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

תתחילו להתרגל: הפועל חדרה עלתה היום (שני) לליגה הבכירה לראשונה מאז שנת 1979 והשלימה עליית ליגה שנייה ברציפות אחרי 0:1 קטן-גדול על הפועל נצרת עילית. אסי גומה כבש בדקה ה-18 את שער הניצחון ונתן את האות לחגיגות, שלאחריהן יעמוד בפני הקבוצה הצנועה אתגר עליו לא חלמה בתחילת העונה: הכנות הקבוצה לליגת העל.

ב-23:00 בלילה כבר חזרה הקבוצה לחדרה והגיעה למגרש הפועל כדי לחגוג עם האוהדים. הבירות נשפכו והמאמן ניסו אביטן וכוכבי הקבוצה נישאו על כפיים ושרו יחד עם הקהל.

עוד בנושא:

הפועל חדרה ניצחה את הפועל נצרת עילית 0:1 ועלתה לליגת העל
רגעים שעיר שלמה לא תשכח: אלבום החגיגות של הפועל חדרה
אני, הפועל חדרה: עלילות האיש החזק איציק בן תורה
מצטרף לפוליטיקה: קרלוס צ'קאנה יתמודד על מקום במועצת עיריית רמת גן

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה עם מנשה זלקה. שלומי גבאי
ניסו אביטן עם מנשה זלקה בחגיגות בעיר/שלומי גבאי

המאמן ניסו אביטן: "סוף סוף. זה הוציא ממני כל כך הרבה אנרגיות. זה לא היה פשוט. הגעתי לחדרה לפני תשעה חודשים ורק רצינו להישאר בליגה. ראינו כמה אנחנו טובים. אבא שלי אמר לי לפני כמה חודשים שיש לו תחושה שנוכל לעלות ליגה. השבועות עברו והפכנו לטובים יותר, בעיקר מנטלית. היו פציעות וקשיים, אבל השחקנים שלי מדהימים. חבורה של גברים. הכל הלך קשה, גם היום היה לנו קשה. כמה קשה, ככה מתוק. חדרה זה מועדון עם עבר, כדורגל של פעם. נחגוג הלילה וממחר בלילה נחשוב על ההמשך. לאן חדרה הולכת? לא רוצה לדבר על העונה הבאה. ההישג הזה כל כך גדול ומגיע לנו לחגוג הלילה הזה. אוהד קדוסי בחור מדהים. חלוץ ענק, אבל מעבר לזה הוא היה עוזר מאמן שלי. הוא היה מאמן על המגרש ואני חושב שהוא מופת ודוגמא לכל ילד איך שחקן יכול להיכנס למספר דקות ולתת את כל מה שיש לו. הפועל חדרה זה קסם".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אוהדי הפועל חדרה בחגיגות בעיר. שלומי גבאי
אוהדי הפועל חדרה בחגיגות בעיר/שלומי גבאי
מנשה זלקה (מימין) עם אסי גומה שחקני הפועל חדרה על כתפי האוהדים. שלומי גבאי
מנשה זלקה ואסי גומה על כתפי האוהדים/שלומי גבאי

אסי גומה אמר בסיום: "בתחילת העונה המטרות היו להישאר בליגה. התחלנו את העונה לא טוב, היה בלאגן, אבל עשינו את זה. עוד לא מבינים ששנה הבאה נשחק בליגת העל. מאמין שרק עוד שבוע שבועיים, אחרי שנירגע מהחגיגות, נתחיל לקלוט את זה. אני חושב שיש לנו מה למכור בליגת העל. כמו כל שנה כמה שחקנים יבואו וילכו. יש חיסרון גדול שאין מגרש ביתי, אבל אפשר להתגבר על הכל".

אוהד קדוסי: "זה מדהים. עוד לפני שחתמנו אמרו לנו שהמטרה זה להישאר בליגה. פתאום מצאנו את עצמנו בפלייאוף העליון וראינו שהכי הגיע לנו. עשינו היסטוריה. היה לחץ לאורך כל הדרך, אבל אני שמח שזה היה תלוי בנו והסתיים הכי מתוק שאפשר. ניסו הוא המאמן הכי טוב בליגה בפער ומגיע לו להיות בליגת העל. תזכרו מה אני אומר: הוא יגיע גם לנבחרת. לפני שהוא מאמן הוא בן אדם ומגיע לו".

שחקני הפועל חדרה חוגגים. יוסי ציפקיס
שחקני הפועל חדרה נהנים מהרגע/יוסי ציפקיס

אוסטין אג'ידה: "אף אחד לא האמין שנוכל לעשות את זה. אבל אני שמח עבור הקבוצה. אני מודה להפועל חדרה על שהאמינה בי. מגיע למאמן שלנו, הוא מאמן נהדר. בליגה עם קבוצות כמו הפועל כפר סבא, הפועל תל אביב והפועל ראשון לציון לא קל לעלות ליגה, אבל עשינו עבודה נהדרת. האם אשאר? לא יודע, אני רוצה להתרכז כרגע בחגיגות וברגע הזה".

היו"ר אורן גולן: "אין דברים כאלה. מאחד עד מאה? אני בהתרגשות של מיליון. אף אחד כאן לא האמין שנעלה, חוץ מעלי חטיב. הוא היחידי. כל הסרטים שבעולם עברו לי בראש בדקות האחרונות, אבל יש לי אמא צדיקה וכנראה שיש עלינו שמירה. הכול מלמעלה. יש לנו לילה אחד לחגוג ואז נתחיל לעבוד. נעבור את תקציב המינימום בעזרת הספונסרים וראש העיר, תהיה לנו קבוצה טובה".

מאמן הפועל ראשון לציון ניר ברקוביץ'. קובי אליהו
"לא עצוב ולא מאוכזב". ניר ברקוביץ'/קובי אליהו

בראשון לציון המאוכזבת, המאמן ניר ברקוביץ', שספג קללות מאוהדי הקבוצה, אמר בסיום: "אני לא עצוב ולא מאוכזב. האוהדים פה קיללו אותי גם כשהובלנו 0:1, כנראה שלא מגיע להם לעלות והם לא עלו. עשינו עונה אדירה וגם מבחינה אישית זו הייתה מקפצה עבורי. כל הכבוד לחדרה, מגיע להם מברוק. אני מאמין שנצרת עילית נלחמו, אבל העונה שלהם נגמרה מזמן וברור שחדרה רצתה יותר. מה יהיה בעונה הבאה? ימים יגידו. נשב עם בעל הבית, נראה, נחליט. איל נשאר, הכול רגיל. ראש העיר יכבד את החוזה ונתארגן לעונה הבאה. אני רוצה לצאת החוצה, איל רוצה שאשאר, אבל אם לא תהיה לי קבוצה אחרת אז אני אהיה בראשון לציון. אני לא מכוון לליגת העל אלא ללאומית".

קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully