וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרף לפוליטיקה: קרלוס צ'קאנה יתמודד על מקום במועצת עיריית רמת גן

21.5.2018 / 19:47

הכדורגלן ששיחק שנים רבות בהפועל רמת גן החליט לרוץ בבחירות המוניציפליות במסגרת הרשימה של ליעד אילני. צ'קאנה: "אני רוצה לתרום כאיש ציבור לתחום שהוא הכי קרוב לליבי - הספורט"

קרלוס צ'קאנה וליעד אילני, מתמודדים למועצת עיריית רמת גן. צילום: יחסי ציבור,
צ'קאנה ואילני מתכוננים לריצה משותפת/צילום: יחסי ציבור

הכדורגלן קרלוס צ'קאנה יתמודד על מקום במועצת עיריית רמת גן בבחירות המוניציפליות הקרובות שייערכו השנה. צ'קאנה (42) ששיחק בין היתר בהפועל רמת גן והפועל אשקלון יתמודד על מקום במועצה במסגרת הרשימה של ליעד אילני.

קרלוס צ'אקנה הסביר את ההחלטה להצטרף לפוליטיקה העירונית ואמר: "כמי שחי ברמת גן את מרבית שנותיי בישראל, מחנך בה את ילדיי ומעורב בה חברתית, הגעתי להחלטה שברצוני לתרום כאיש ציבור בתחום הכי קרוב ללבי, תחום הספורט. אני חושב שספורט זה ערך ודרך לחברה טובה יותר ובריאה יותר. בדקתי ומצאתי את אילני והנבחרת המרשימה שלצדו כמתאימים ביותר להוביל את רמת גן בכלל ואת אג'נדת הספורט שלי בפרט".

ראש הרשימה ליעד אילני ששימש בקדנציה החולפת כחבר מועצה הוסיף: "קרלוס הוא דמות וסמל בספורט ובכלל. ספורטאי מופת שסיפורו האישי המרגש מוכר לכל אוהד ספורט באשר הוא ובפרט לאלו הרמת גנים. אני מודה לו על התמיכה והאמון ועל כך שברצונו להקדיש מזמנו לעשייה ציבורית. אין לי ספק שכפי שהתבלט במגרש הוא יבוא לידי ביטוי גם במסגרת נבחרת המומחים של תכנית אילני לרמת-גן. יש הרבה מה לקדם בספורט ברמת-גן וקרלוס יסייע לי לעשות זאת באופן הנכון והמקצועי ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully