וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן מזרחי: "בגלל חוסר הוודאות בבית"ר, ז'אורז'ניו לא חתם עדיין בהפועל"

לאדומים יש סיכום עם הברזילאי של בית"ר, אך המהלך תקוע בשל העמימות בקבוצה של טביב. סוכנו איתן מזרחי: "אנחנו מחכים לתשובות". הקבוצה ממתינה להתפתחויות בגזרת דמארי ומלמד

צילום מסך

הפועל תל אביב הגיעה לסיכום עקרוני עם ז'אורז'ניו, קשרה של בית"ר ירושלים, על הצטרפותו לקבוצה בעונה הבאה. אלא שבגלל חוסר הוודאות בבירה לגבי עונה הבאה, ומה הבעלים אלי טביב מתכנן שם, כרגע המהלך תקוע ולא ברור אם הברזילאי אכן יעבור בעונה הבאה לאדומים.

כזכור, לפני שבועיים בפורסם בוואלה! ספורט כי הפועל תל אביב מעוניינת בקשר. מאז קיבלו האדומים סוג של אישור לדבר עם הברזילאי על העונה הבאה. למרות שיש לז'אורז'ניו הצעות נוספות, הוא נותן עדיפות לאדומים. כחלק מאותן שיחות הפועל תל אביב הסכימה לשלם לקשר את שכרו בבית"ר המוערך ב-180 אלף דולר לשנתיים הבאות. אך בשל ההתפתחויות בבירה וחוסר הוודאות סביב עתיד הקבוצה, כרגע, כאמור המהלך מוקפא. במועדון האדום אומנם אין כוונה לרדת מהשחקן, אך רוצים שיגיע כבר לתחילת האימונים. אם עד אז הדברים לא יסתדרו ככל הנראה האדומים יפנו לאופציה אחרת.

ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים מול חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
הפועל תל אביב מחכה לו. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

סוכנו של הקשר, איתן מזרחי, אמר היום לוואלה! ספורט: "אם הדברים היו תלויים רק בהפועל תל אביב, העסקה כבר הייתה סגורה. כרגע בגלל חוסר הוודאות בבית"ר ירושלים הדברים מתעכבים. יש לנו חוזה לשנתיים נוספות במועדון ואנחנו מחכים לתשובות".

מלבד הברזילאי, בהפועל ממתינים גם להתפתחויות בגזרת עומר דמארי וגיא מלמד. כרגע לא ברור אם הפועל תל אביב תעמיד תקציב מספיק גבוה כדי לשלם לשני החלוצים יחד. לכן ככל שיתברר מהר יותר מצבו של אחד מהם, סיכוייו לחתום בקבוצה יהיו גבוהים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully