וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מיכיל קראמר חתם לעונה

3.6.2018 / 18:45

החלוץ ההולנדי עבר בדיקות רפואיות והפך לרכש הראשון של הקבוצה מהכרמל בקיץ והזר השני שמצרפים מו אלאך ופרד רוטן מאז אטיין ריינן. על מועמדותו לחיפה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

רכש ראשון למכבי חיפה: החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר חתם היום (ראשון) בקבוצה מהכרמל ויהיה החיזוק הראשון הקיץ של הירוקים לקראת העונה הקרובה. קראמר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, עבר היום בדיקות רפואיות ומאוחר יותר חתם רשמית על חוזה לשנה במועדון. ההולנדי, חלוצה של ספרטה רוטרדם בעונה שעברה, סיכם גם על מענק הגעה לאירופה ומענק אליפות. הוא הזר השני שמצרפים מוחמד אלאך ופרד רוטן, אחרי אטיין ריינן שהגיע בינואר.

החלוץ (בן 29, 1.96 מטר) יליד רוטרדם, שיחק בוולנדאם ודן האח, ממנה נרכש ב-2015 על ידי פיינורד, אותה אהד בילדותו. בעונה הראשונה בפיינורד כבש 14 שערי ליגה, אך בעונה שעברה ובזו הנוכחית מיעט לשחק, עד שעבר בינואר ליריבה העירונית ספרטה, במדיה כבש שני שערים ובישל שניים נוספים, אך ב-18 באפריל בעט בפניו של אלכסנדר בוטנר מוויטסה (עוד שחקן שהוזכר כמועמד לירוקים) והורחק לשבעה משחקים. יום לאחר האירוע הזה, ספרטה הודיעה על שחרורו.

עוד בנושא

מכבי חיפה הודיעה: קראמר יגיע לחתום, בכפוף לבדיקות רפואיות
קראמר ירוויח 350 אלף יורו, חתם על מענק הגעה לאירופה ואליפות
סוכנו של קלאוס נחת. המטרה: פשרה לפני תחילת האימונים

מיכיל קראמר מכבי חיפה עם אסף בן דב. אתר רשמי
וולקאם. קראמר עם אסף בן דב/אתר רשמי

בתוך כך, חיפה מגבירה את המאמצים שלה כדי להחתים קשר אחורי ושחקן כנף. אם היא תמצא קשר קדמי, היא תשקול לשחרר את אחד הזרים שלה. בית"ר ירושלים התעניינה במהלך השבוע באליסון דוס סנטוס. הפניה נעשתה דרך סוכניו במטרה לבחון האם הוא יוכל לחזור ולשתף פעולה עם קרלוס קוויאר, כפי שעשו במכבי פתח תקוה. כרגע דוס סנטוס לא משוחרר וההצעה תהיה רלוונטית רק אם ההחלטה תשתנה. בית"ר התעניינה גם באופיר מזרחי והייתה רוצה לקבל אותו בהשאלה אם ישוחרר.

בנושא אחר: הבלם עאיד חבשי יגיע לפתיחת האימונים אך הוא דורש לדעת האם יהיה שחקן משמעותי ברוטציה, אחרת יבקש השאלה נוספת. הזימון לנבחרת ישראל מחזק את ההערכה שחיפה תעשה מאמץ להשאירו בסגל, אך במועדון כבר הבהירו כי אף אחד מהשחקנים לא יוכל לקבל הבטחה כזאת.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully