וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של קלאוס נחת בישראל. המטרה: פשרה לפני תחילת אימוני מכבי חיפה

1.6.2018 / 8:43

פיליפוס אברמידיס ינסה להגיע לפשרה בנוגע לאחד החוזים הגבוהים שנחתמו בשנים האחרונות במועדון. בריק וסוכנו יגיעו לפגישה במטרה להגיע להסדר, מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה רוצות אותו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

סוכנו של החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס (קלאוס), פיליפוס אברמידיס, נחת ביממה האחרונה בישראל. הוא הגיע ארצה במסגרת עסקה לה הוא שותף - החתמת ולדימיר איביץ' כמאמן מכבי תל אביב, אך בהמשך ישוחח גם עם ראשי מכבי חיפה. על פי מקורבים לעסקת קלאוס, אברמידיס ינסה להגיע לפשרה עם המועדון לגבי החלוץ שלו לפני תחילת האימונים ב-23 ביוני. "קלאוס יודע שלא ימשיך. הדברים שכתב לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלו, מיועדים כדי להבהיר שלא יוותר על החוזה שלו בקבוצה".

עוד בנושא:

קראמר ירוויח 350 אלף יורו, חתם על מענק הגעה לאירופה ואליפות
מכבי חיפה הודיעה: מיכיל קראמר יגיע לחתום בקבוצה בשבוע הבא

קלאוס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מנסים להגיע להסדר עזיבה. קלאוס/ברני ארדוב

החוזה של קלאוס מוערך ב-550 אלף יורו, לא כולל הוצאות נלוות - אחד היקרים שניתנו לשחקן מכבי חיפה בשנים האחרונות. ההערכה היא שאף מועדון לא יסכים לממן את חוזה העתק, ולכן בניגוד למדיניות שלה חיפה תציע לו פיצוי, כנראה של מספר משכורות, אם אכן יעזוב. כרגע, במועדון הוחלט כי אף שחקן אחר לא יזכה להשלמת שכר אם יעזוב. בניגוד אליו, ההערכה היא שגיורגי קוסטדינוב ימצא קבוצה. קאיו נשאר כרגע בסגל וייכלל ברשימה שיפרסם המועדון לקראת פתיחת האימונים.

בנושא אחר: הקשר יניב בריק וסוכנו אבי נימני יגיעו לפגישה במשרדי המועדון. הסיבה: מכבי חיפה דרשה בעבר דמי השבחה על השחקן, אבל הצדדים מנסים להגיע לפתרון ללא צורך בפניה לוועדה למעמד השחקן. בריק קיבל הבטחה בעל פה כי אם לא ישוב למועדון אחרי סיום החוזה, זה יתחשב כשידרוש פיצוי עבורו. השחקן מקווה לקבל שחרור בחינם. עוד מתברר, כי אם בריק ישוחרר ללא תמורה, מכבי נתניה תנסה להחתימו מיידית. גם מכבי פתח תקוה, בה שיחק העונה, עדיין בתמונה. אפשרות נוספת שנמצאת על הפרק היא מעבר של בריק יחד עם שון וייסמן לנתניה, זאת במסגרת עסקה אפשרית עם ניקו אולסק. כרגע סכומי העסקה גבוהים ובנתניה הבהירו כי בכל מקרה ידרשו תמורה עבור השחקן.

החלוץ מיכיל קראמר ינחת בתחילת השבוע בישראל. הוא לא ידבר בשדה התעופה, ויגיע ישירות למרכז הרפואי של המועדון לצורך בדיקות רפואיות. מיד אחר כך יגיע לפגישה בתל אביב עם סוכנו, עידן כסיף, כדי לחתום על חוזה לשנתיים.

ומה עם מאור בוזגלו? במועדון עדיין ממתינים לתשובה מהקשר בנוגע לחוזה שהוצע לו - חוזה מותנה בגובה 240 אלף דולר לעונה. ההערכה היא שבוזגלו יחתום בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully