וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "ויתרתי על כסף כדי להיות שחקן מכבי חיפה, זה לא מספיק?"

6.6.2018 / 21:21

שחקן מכבי חיפה לשעבר דיבר על הסיבות לעזיבה: "אף שחקן לא היה מוותר על מה שוויתרתי כדי להישאר. כואב לי בשביל הקהל". מהקבוצה נמסר: "הצענו הצעה מכובדת. מאחלים לו בהצלחה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שאביו הודיע אתמול (שלישי) שהוא לא יישאר בעונה הבאה במכבי חיפה, מאור בוזגלו החליט לדבר מול המצלמה וחשף בפוסט ברשתות החברתיות את תחושותיו. בוזגלו בן ה-30 חתם בקיץ האחרון במכבי חיפה ל-3 שנים, אבל בעקבות פציעתו במשחק נגד הפועל באר שבע חוזהו בוטל וכעת הוא עוזב את הירוקים. כזכור, הקשר ויתר על הצעה של 400 אלף דולר נטו: 250 אלף דולר כשכר בסיס ועוד 150 אלף דולר כמענקים.

בוזגלו פתח ואמר: "אחרי מה שעברתי היום בחרתי לדבר. מאוד קשה לי. בעיקר כואב, כי לרוב אני משתדל לשמור על שקט בכל מה שקשור לכסף, משא ומתן וכל האיכסה הזה. תמיד רציתי להתעסק רק מקצועית וכדורגל ונתתי לאבא שלי לעשות את העבודה השחורה. מגיע לכם, אוהדי מכבי חיפה, שאתן לכם את האמת שלי ואוציא אותה החוצה באופן חשוף בלי פילטרים: מחודש דצמבר של שנה שעברה אני לא מקבל שכר ממכבי חיפה. אפילו לא שקל. גם את שכר הדירה אני משלם. כל הזמן מדברים על אבא שלי, אז תנו לי לחדש לכם: אם היו מנהלים מו"מ מולי, לא הייתי חי מכדורגל. אני פשוט אומר כן לכל דבר. מזל שלי ששומרים עליי".

עוד בנושא:

ההצעה של מכבי חיפה לבוזגלו: 250 אלף דולר בסיס, 150 אלף מענקים
מאור בוזגלו עוזב את מכבי חיפה, יעקב: "המעמד המקצועי הכריע"

שחקן מכבי חיפה מאור בוזגלו. קובי אליהו
אחרי אביו, גם הוא החליט לדבר. מאור בוזגלו/קובי אליהו

הקשר המשיך: "עונה שעברה ויתרתי על חצי מיליון דולר רק כדי ללבוש את החולצה הירוקה. ויתרתי על שכר, כבוד והסכם שלם רק כדי להישאר במועדון. לוותר על כל כך הרבה כסף רק כדי להיות שחקן מכבי חיפה זה לא מספיק? כנראה שאתה מוותר הצד השני רוצה עוד. עם כל הכאב והדרך בה אני מוצג, אני בטוח שאף שחקן לא היה מוותר על מה שוויתרתי כדי להישאר".

בוזגלו סיכם: "נתתי למכבי חיפה את האופציה שהם ביקשו לעונה הבאה. ויתרתי על כרטיס השחקן שלי. רציתי להראות לכל העולם שאני מסוגל ויכול. מכבי חיפה לא הסכימה, וגם אם הייתי נותן את עונת חלומותיי הייתי נשאר באותם תנאים. עשיתי הכל, וכואב לי בשבילכם הקהל, כי מגיע לכם ורציתי להוכיח לכם אבל לא נתנו לי. דחפתי את הקבוצה גם כשהחוזה בוטל כשאני כבר לא שחקן שלהם, אבל ראיתי את עצמי כירוק לכל דבר. בשבילכם בחרתי להיות כדורגלן ולמענכם אני עושה מה שאני עושה אבל כנראה שהרצון שלי לא מספיק טוב. אני מקבל המון חיזוקים וזה מאוד מחמם. ביקשתי רק מה שנתנו לי שנה שעברה, לא מעבר. אני אומר תודה למועדון, להנהלה ולכם לאוהדים. אני אוהב אתכם, אתם תמיד בלב שלי ועשיתי הכל בשבילכם אבל כנראה שזה לא הספיק".

ממכבי חיפה נמסר: "רצינו את מאור בוזגלו, הצענו הצעה מכובדת. מאור החליט להמשיך לדרכו ולא נותר לנו יותר מלאחל לו בהצלחה". גורם בקבוצה הוסיף: "מכבי חיפה מתכוננת לעונה הקרובה והחלה בבניית הסגל. תם נושא בוזגלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully