וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה של מכבי חיפה לבוזגלו: 250 אלף דולר בסיס, 150 אלף מענקים

6.6.2018 / 6:44

המספרים נחשפים: אחרי ההצעה הראשונית, כ-240 אלף דולר, מכבי חיפה שיפרה את ההצעה לקשר כשהסכימה לשלם חוזה שאינו מותנה במספר ההופעות ומענקים נלווים. השלב הבא: בוזגלו עשוי לנסות לצאת לטורקיה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

250 אלף דולר כשכר בסיס, 150 אלף דולר נוספים כמענקים עבור השגיות וצבירת נקודות - זאת ההצעה האחרונה שהניח נשיא המועדון יעקב שחר על שולחנו של יעקב בוזגלו רגע לפני סירובה של המשפחה להפסיק את המשא ומתן בין הצדדים. מכבי חיפה שיפרה משמעותית את ההצעה הראשונית לשחקן - 240 אלף דולר בחוזה שכפוף למספר החודשים בהם ישחק.

"בוזגלו העלה את הדרישות מההצעה הראשונית וקיבל כמעט כל מה שהוא רצה. יענקל'ה נתן לו מעל ומעבר. רק אחרי שיחתום בקבוצה אחרת, יבין כמה מכבי חיפה חיבקה אותו בזמן שהיה פצוע", אמר הלילה גורם במועדון. ככל הידוע, בוזגלו ינסה, לפחות בשלב הראשון, לצאת לחו"ל. אחד ממקורביו סיפר אתמול כי הוא עשוי לנסות את מזלו בטורקיה, אליה היה אמור לצאת לפני הפציעה הראשונה שעבר. "זה לא יהיה פשוט. כל קבוצה שתיקח אותו תרצה 'לבטח' את עצמה. הסכומים כבר לא יהיו כמו פעם", אמר.

עוד בנושא

מאור בוזגלו עוזב את מכבי חיפה, יעקב: "המעמד המקצועי הכריע"
מכבי חיפה הציעה לסלליך: מענק של 80 אלף דולר וחוזה עד 2021

שחקנה של מכבי חיפה מאור בוזגלו. ברני ארדוב
"שחר נתן לו מעל ומעבר". בוזגלו/ברני ארדוב

בנושא אחר: במועדון עסקו אתמול בהצעה שנתנו יעקב שחר והמנכ"ל אסף בן דב לסינטאיהו סלליך - תשלום של 80 אלף דולר כמענק שהיה אמור, על פי החוזה, לעבור לשחקן במקרה של מימוש האופציה לשנתיים נוספות החל מקיץ 2019. כעת, אם ייקח את ההצעה, חיפה עשויה להכריז על מימוש האופציה לשלוש שנים נוספות, או לחלופין להמתין עד תום העונה ואז להכריז על הארכת החוזה בשנתיים. ההערכה היא שההצעה שניתנה לשחקן מגיעה על רקע הרצון לראות אותו בחיפה גם בשנים הבאות ולכן האופציה תמומש.

אחרי מיכיל קראמר, במועדון מנסים להאיץ את החתמת הקשר האחורי. שחקנים מפורטוגל, הולנד וארגנטינה נמצאים בין היתר ברשימות. חיפה מנהלת משא ומתן מתקדם עם חלק מהמועמדים בתקווה לסכם עימם לפני תחילת המונדיאל. "ברגע שהטורניר יתחיל הכל ייעצר ואז תהיה בעיה להחתים שחקן עד תחילת ההכנות", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully