וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: זנטי זומן לפתיחת האימונים. בן הרוש ממתין לאנורתוזיס

10.6.2018 / 9:35

הקשר נכלל ברשימה למרות שאינו מחזיק בחוזה ועשוי לחתום קודם. המגן ממתין לאנורתוזיס. דוידסון הברזילאי הוצע. ניסיון לקדם את עסקת קלאוס. מחנה האימונים ייערך בין ה-9 ל-20 ביולי

צילום: קובי אליהו עריכה: תום זואילי

הקשר עמית זנטי קיבל זימון לפתיחת האימונים של מכבי חיפה ב-24 ביולי. זנטי אינו מחזיק בחוזה, אך ההתקדמות במגעים עימו הובילו את המועדון להחלטה לכלול אותו ברשימת השחקנים שיפתחו את העונה עם הקבוצה. זנטי, כמובן, יוכל לבחור שלא להגיע, אך ההערכה היא שלאור ההתקדמות שנרשמה בין הצדדים, במסגרתה הוצע לו חוזה לשלוש שנים, הוא יבחר להגיע לכפר גלים.

סימן שאלה מרחף לגבי עתידם של השחקנים הזרים. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי קלאוס, שמחזיק בחוזה של 550 אלף יורו, קיבל הצעה להצטרף לאסטרס טריפוליס היוונית. הקבוצה מוכנה לממן כמחצית משכרו אך בחיפה לא יממנו כמחצית מהחוזה. במועדון מאמינים שגיורגי קוסטדינוב ימצא קבוצה עד פתיחת האימונים. בנוסף לעאיד חבשי, סאן מנחם, שון וייסמן ויהב גורפינקל זומן גם קשר הנוער ים כהן. במועדון מאמינים שעומרי בן הרוש ימצא קבוצה עד פתיחת האימונים. אנורתוזיס של רוני לוי מביעה בו עניין, אך הבהירה לו שכדי להגיע הוא יצטרך לוותר על חלק מהחוזה. עומרי גלזר יפתח את האימונים כשוער הראשון ותינתן לו הזדמנות מחודשת להוכיח שהוא מסוגל לממש את הפוטנציאל שלו.

עוד בנושא:

אסטרס רוצה את קלאוס. המכשול: מוכנה לממן רק מחצית מחוזהו
מאור בוזגלו: "ויתרתי על כסף כדי להיות שחקן מכבי חיפה, זה לא מספיק?"
ההצעה של מכבי חיפה לבוזגלו: 250 אלף דולר בסיס, 150 אלף מענקים

עומרי בן הרוש שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
במועדון מאמינים שימצא קבוצה. עומרי בן הרוש/ברני ארדוב

מוחמד אלאך ממשיך לחפש קשר אחורי. לאחר התקדמות שנרשמה עם אחד המועמדים בשבוע שעבר, חיפה תנסה להחתים מועמד אחר לאחר שהמשא ומתן לא הבשיל לחתימה. גסטון חיל רומרו הארגנטינאי עדיין ברשימות. עדין לא ברור האם אלאך, שהציב לעצמו מטרה להחתים חלוץ וקשר אחורי עד פתיחת האימונים, יעמוד בה. בחיפה לא מתרגשים ומסבירים כי "בניגוד לקבוצות אחרות, יש לנו הכנה ארוכה לעונה הבאה". מחנה האימונים בהולנד נסגר והוא ייערך ב-9 ביולי עד ה-20 לחודש. חיפה תפגוש שלוש יריבות, חלקן מקומיות. האימונים בארץ ייערכו בשיטת "מחנה אימונים סגור". בחלק מהימים, השחקנים יישארו בכפר גלים יום שלם.


מוחמד אלאך ממשיך לחפש קשר אחורי וקדמי. להולנדי הוצע לאחרונה הקשר ההתקפי הברזילאי של צ'אבס הפורטוגלית, דוידסון (27), שכבש חמישה שערים ובישל עוד ששה בעונה החולפת במדי הקבוצה שסיימה שישית בטבלה. ההערכה היא שההולנדי ינסה להחתים קודם קשר אחורי. גם גסטון חיל רומרו הארגנטינאי עדיין ברשימות. בחיפה לא מתרגשים מהעובדה שטרם חתמו זרים נוספים ומסבירים כי "בניגוד לקבוצות אחרות, יש לנו הכנה ארוכה לעונה הבאה".

מחנה האימונים בהולנד נסגר והוא ייערך ב-9 ביולי עד ה-20 לחודש. חיפה תפגוש שלוש יריבות, חלקן מקומיות. האימונים בארץ ייערכו בשיטת "מחנה אימונים סגור". בחלק מהימים, השחקנים יישארו בכפר גלים יום שלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully