וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפגישה של יניב קטן עם מכבי חיפה מוכיחה: הדלת תהיה פתוחה בעתיד"

14.6.2018 / 11:46

מקורב לקפטן לשעבר ולמועדון טוען: "לא הוצע לו תפקיד, אך הוא עשוי לחזור בחודשים הקרובים". ריינסטרה הוצע לפני המו"מ עם מכבי ת"א. מו"מ עם נתניה להעברת בריק בחינם, עם אופציה לפיצוי עתידי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה ומכבי נתניה ממשיכות לנהל מגעים בנוגע להעברתו של יניב בריק. כפי שפרסמנו בתחילת החודש, בריק עשוי לעבור למכבי נתניה עם או בלי קשר לעסקת ניקו אולסק, שכרגע מתעכבת. לכן, המועדונים מנהלים מגעים להעברת השחקן גם ללא קשר לעסקה. על פי המתווה, חיפה שזכאית לקבל דמי השבחה על השחקן תחתום על הסכם עם נתניה לפיו השחקן יעבור ללא תמורה, אולם אם חוזהו יוארך בנתניה היא תקבל את הפיצוי עבורו. העסקה טרם נסגרה, אך ההערכה היא שבפגישה שתיערך בימים הקרובים עם סוכנו אבי נימני יושג סיכום.

בנושא אחר: בחיפה התייחסו אתמול לפגישה שנערכה שלשום בבוקר, בין המנכ"ל אסף בן דב ליניב קטן. הפגישה, שהייתה אמורה להיערך בשעות הערב והוקדמה, נערכה לאחר זמן ממושך בו היו משקעים בין הצדדים. השניים שוחחו מעל שעתיים ומקורבים למועדון העריכו בזהירות כי קטן עשוי יהיה לחזור בתוך מספר חודשים למערכת, לאחר שהמתיחות בין הצדדים הסתיימה. "קטן לא קיבל אף הצעה לתפקיד במועדון", אמר מקורב לשני הצדדים. "מצד שני, אף אחד לא פוסל אפשרות שיקרה משהו בעתיד. הפגישה מוכיחה שהדלת פתוחה בפניו, הוא עשוי לחזור בחודשים הקרובים". הדברים הללו נאמרים בניגוד מוחלט לדברים שנשמעו מצד שני הצדדים בתחילת העונה. כעת נותר לראות האם הפגישה תוביל לחזרה של הקפטן לשעבר בחודשים הקרובים.

מו אלאך ממשיך לחפש קשר אחורי. אחת האפשרויות שעלתה היא צירופו של אפונסו טיירה מקרית שמונה, אך כדי שהעסקה תצא לפועל בחיפה ממתינים לקבל אור ירוק שקרית שמונה מוכנה למכור אותו. אלאך מנהל מגעים עם קשר זר, אך בינתיים הדבר לא הבשיל לכדי חתימה. אגב, הקשר ההולנדי בן ריינסטרה (28), שמנהל מגעים עם מכבי תל אביב, הוצע למועדון בתחילת הקיץ. ריינסטרה שיחק בעונה החולפת בווילם 2 בהשאלה מאלקמאר, אך לפי מקורבים לעסקה במכבי חיפה לא קיבלו החלטה לגביו. הוא חווה עונה נהדרת בה כבש 12 שערים ובישל שלושה נוספים ב-35 הופעות בכל המסגרות. לאור מגבלות חוקי ה"פייר פליי", עדיין לא ברור האם מכבי תל אביב תוכל להחתימו.

לגבי עידן ורד, במועדון יחתימו את הקשר רק אם בית"ר ירושלים תפחית משמעותית בדרישות שלה. מקורב לעסקה סיפר אתמול כי אלי טביב ידרוש עבורו כמיליון יורו, בעוד שבמכבי חיפה מוכנים להציע פחות ממחצית.

עוד בנושא:

עידן ורד: "כל עוד זה תלוי בי אני רוצה להישאר בבית"ר ירושלים"
הפועל חיפה: נתק בין יואב כץ לניר קלינגר. דורון אוסידון בתפקיד המגשר
מכבי חיפה עשויה לפנות לאפונסו טיירה אם יעזוב את קרית שמונה

יניב קטן שחקן מכבי חיפה לשעבר. ברני ארדוב
בניגוד לדברים שהושמעו בעבר. קטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully