וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עשויה לפנות לאפונסו טיירה אם יעזוב את קרית שמונה

13.6.2018 / 10:40

הקשר הפורטוגלי מעדיף לעזוב את קרית שמונה לקבוצה גדולה: "המעבר אפשרי אם יעזוב וחיפה לא תמצא קשר בקרוב". הירוקים התעניינו לאחרונה גם בקשר קפריסאי, שירד מהפרק

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה ממשיכה להגביר את המאמצים להנחית בישראל קשר אחורי. המנהל המקצועי מוחמד אלאך בחן לאחרונה מספר מועמדים ובימים האחרונים אף התעניין בקשר האחורי הקפריסאי יאניס קוסולוס. על פי מקורבים לעסקה, סלאמינה דרשה עליו כ-200 אלף יורו, אבל בסופו של דבר הוחלט במועדון שלא לצרף את השחקן. "קוסולוס בן 21, עדיין צעיר מדי. לכן חיפה החליטה שלא להחתים אותו. אולי זה יקרה בהמשך", אמר מקורב לעסקה, שטוען שגם קריית שמונה מגלה בו עניין.

ככל הידוע, ברשימות של הירוקים נמצא גם אפונסו טיירה. השחקן, כך מתברר, מעדיף לעזוב לקבוצה גדולה ובימים האחרונים מתנהלים מגעים בין המועדון לשחקן בעניין הזה. חיפה לא תפנה לקרית שמונה עד שיתברר האם השחקן יימכר ויש לה אלטרנטיבה נוספת. "המעבר של אפונסו יהיה אפשרי אם מכבי חיפה לא תמצא שחקן אחר עד שהוא יעזוב את קריית שמונה", אמר אדם הבקיא בפרטי העסקה. יש לציין כי השחקן מחזיק בחוזה בקרית שמונה ואם אכן יעזוב זה יהיה בעסקת מכירה בלבד.

עוד בנושא

בן דב נפגש עם קטן, מכבי חיפה תשחק מול אוסטנד במחנה האימונים
למרות הירידה ברייטינג: חיפה תקבל מענק של 1.55 מיליון שקל מהמנהלת

שחקן עירוני קרית שמונה אפונסו טיירה. סוכנות ג'יני
רוצה קבוצה גדולה. טיירה/סוכנות ג'יני

הקשר סינטאיהו סלליך ממתין לפגישה עם ראשי המועדון. בין הדרישות של הקשר, אותן הציג כהתניה לחתימת חוזה חדש לשלוש שנים: חוזה לעונה הראשונה בגובה 240 אלף דולר (העונה הרוויח 160 אלף, בעונה הבאה 176 אלף), ושדרוג של עשרה אחוזים בשנתיים הבאות. במסגרת הסאגה, עליה דיווחנו בחודש שעבר, השחקן דורש שדרוג מיידי בטענה שהדבר הובטח לו בעל פה במעמד חתימת החוזה. מכבי חיפה הציעה לשחקן להקדים את המענק, בסך 80 אלף דולר, אך טרם התקבלה החלטה משותפת של שני הצדדים.

עדיין אין התקדמות בגזרת עידן ורד. מכבי חיפה רוצה את השחקן אבל לא תפנה לבית"ר ירושלים כל עוד אלי טביב לא הכריז שהשחקן עומד למכירה. במועדון יגישו הצעה רק אם המחיר יהיה ריאלי. "אין כוונה לרכוש שחקנים במחירים שאינם מתאימים למדיניות שלנו", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully