וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: המנכ"ל אסף בן דב נפגש עם הקפטן לשעבר יניב קטן

12.6.2018 / 9:50

אחרי תקופה ארוכה של מתיחות בין הצדדים, פגישה נערכה בין מנכ"ל הירוקים לבין הקפטן לשעבר. דיווח בגרמניה: טואטחה עשוי לחזור. המגן לא מוכן להתפשר ודורש שכר של 600 אלף יורו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב נפגש הבוקר (שלישי) עם קפטן הקבוצה בעבר יניב קטן. השניים נפגשו בבית קפה שנמצא בסמוך למתקן האימונים בכפר גלים. על פי גורמים במועדון, במהלך הפגישה לא הוצע לקטן תפקיד רשמי במערכת, אך יחד עם זאת מדובר בהפתעה לאור המתיחות שנוצרה בין המועדון לשחקן העבר, שלא חסך בביקורת בעונה שעברה. מקורבים למועדון טוענים כי הפגישה הזאת עשויה לסלול את דרכו של קטן בעתיד למערכת.

עוד בנושא

למרות הירידה ברייטינג: מכבי חיפה תקבל מענק של 1.55 מיליון שקל מהמנהלת
זנטי זומן לפתיחת האימונים, בן הרוש ממתין לאנורתוזיס

יניב קטן שחקן מכבי חיפה לשעבר. ברני ארדוב
יישר את ההדורים? יניב קטן/ברני ארדוב

עוד במכבי חיפה: על פי דיווח ב"בילד הגרמני", טאלב טואטחה עשוי לחזור למכבי חיפה. טואטחה כבר הוזכר הקיץ מספר פעמים כמועמד לשוב למועדון, אך בשלב זה המגן לא מוכן להתפשר בנוגע לתנאי השכר שלו ודורש 600 אלף יורו לעונה מכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו. טואטחה רשם שתי הופעות בפרנקפורט מינואר ואם יעבור לקבוצה אחרת, זה יהיה בהשאלה בלבד. לאחרונה דחה טואטחה מספר הצעות בשל העובדה שלא היה מוכן להתפשר בנוגע לשכרו.

ומה לגבי עסקת מכירת הבלם הולמאר איולפסון? ובכן, מאחורי העסקה, בה נמכר בלם נבחרת איסלנד תמורת חצי מיליון יורו, כשמכבי חיפה תחזיק ב-30 אחוז מהכרטיס, עומדת הצעה חד פעמית של לבסקי סופיה. מתברר כי הבולגרים פנו למכבי חיפה והציעו להם למכור את הבלם לפני המונדיאל. בן דב שניהל את המשא ומתן הבין כי יוכל להחזיר חלק מההשקעה על הבלם אבל ביקש להשאיר אחוזים מסוים מכרטיסו כדי שחיפה תוכל להרוויח על השחקן בעתיד. "זו עסקה טובה לשני הצדדים. לבסקי רצתה אותו מאוד ותוכל להרוויח עליו אם ישחק במונדיאל, עבור מכבי חיפה הייתה זו הזדמנות כלכלית טובה להחזיר חלק מהכסף שהשקיעו בו", אמר מקורב לעסקה. "אם יימכר לאחר המונדיאל, שני הצדדים הרוויחו וחיפה תחזיר את מלוא ההשקעה ואולי תרוויח. אם לא, חלק ניכר מההשקעה חזר בכל מקרה".

מכבי חיפה תפתח את האימונים בעוד כשבועיים, כשפרד רוטן ינחת באמצע השבוע הבא בישראל. הוא ייפגש עם מוחמד אלאך שנמצא בחופשה פרטית והשניים ישוחחו בנוגע לצמצום הסגל במהלך המחנה שיתקיים בארץ. כזכור, המחנה בהולנד יתקיים ב-9 עד ה-20 ביולי. עד אז הקבוצה תערוך מחנה אימונים בישראל, כשבחלק מהימים ישהו השחקנים בכפר גלים לאורך כל היום. מלבד עומר דמארי, כל השחקנים ששיחקו בעונה שעברה, כולל עמית זנטי, זומנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טאלב טואטחה פרנקפורט. רויטרס
בדרך חזרה לכרמל? טאלב טואטחה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully