וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: נתק בין יואב כץ לניר קלינגר. דורון אוסידון בתפקיד המגשר

14.6.2018 / 7:15

בעקבות המחלוקות, המאמן והבעלים לא שוחחו. סגנו של כץ מנסה לגשר על הפערים, אבל בינתיים השחקנים חוששים מגל עזיבות: "חלק חתמו רק בגלל ניר". לקלינגר נודע: כץ גישש גם אצל מימר

צילום מסך

המתיחות בין בעלי הפועל חיפה לניר קלינגר הולכת וגוברת. יואב כץ זעם על הדיווחים ביומיים האחרונים לפיהם המאמן עשוי לעזוב בשל פערים גדולים ביניהם וכן בשל המתיחות שנוצרה בעקבות המשא ומתן. השניים לא שוחחו אתמול (רביעי) בעקבות כך ומי שמונה בינתיים לתפקיד המגשר הוא סגן הנשיא דורון אוסידון, שמנסה ליזום שיחת פיוס בין השניים.

אחרי הפיצוץ שלשום, אתמול פרסמנו כי קלינגר הודיע שהוא מקפיא את התכניות לעונה הבאה והמריא לחופשה פרטית. כץ מנהל בשלב זה משאים ומתנים בעצמו כששני המועמדים שהוזכרו כמועמדים להחליף את קלינגר, במידה ויעזוב, הם שרון מימר ויובל נעים. "יואב היה בהלם כשניר העביר את המסר", אמר מקורב לשניים אתמול. "הוא לא האמין שהוא מסוגל ללכת עד הסוף עם ההחלטה להקפיא את ההכנות".

מקורבים לעסקה טוענים כי כץ מסרב להחתים את קלינגר בשלב זה משום שאם זה לא יקבל את תפקיד מאמן הנבחרת, הוא יוכל להציע לו חוזה בסכומים נמוכים יותר. "זה לא משנה מי צודק, דבר אחד בטוח - המועדון מפסיד והשחקנים כאן בלחץ. חלק מהם נשארו רק בגלל ניר", אמר אחד השחקנים אתמול. אוסידון מנסה להביא למצב שבו הצדדים יסכמו על חוזה חדש שכפוף לשחרור לנבחרת. הבעיה היא שכץ לא מוכן לוותר על סעיף לפיו הוא יוכל לפטר את המאמן בכל שלב תמורת פיצוי סימלי. קלינגר דרש חוזה לשנתיים אך כץ אינו נוהג להעניק חוזים ליותר מעונה וכרגע שני הצדדים מתבצרים בעמדתם.

הבעלים מנהל לבדו את המשא ומתן עם ראדו גנסארי אך השחקנים חוששים שזה ימתין לסיכום עם קלינגר. "גנסארי יחתום בסוף השבוע", אמר כץ למקורביו אתמול. כזכור, רועי שוקרני וחן דילמוני חתמו על ההסכם אך הוא טרם נחתם גם על ידי כץ שרוצה לסיים את הסאגה עד הערב.

עוד בנושא:

הפועל חיפה תפגוש את קלאב ברוז' במחנה האימונים שלה
בעקבות המתיחות עם יואב כץ: ניר קלינגר הקפיא את ההכנות לעונה הבאה
הפועל חיפה: פערים גדולים בין קלינגר לכץ: "ניר לא יישאר בכל מחיר"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ עם יושב הראש דורון אוסידון. מגד גוזני
יצליח לגשר? אוסידון עם כץ/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully