וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המתיחות עם יואב כץ: ניר קלינגר הקפיא את ההכנות לעונה הבאה

13.6.2018 / 8:00

אחרי הידיעה על פערים בין השניים, המאמן העביר את העיסוק במשאים ומתנים לבעלים, ובהפועל חיפה מאשרים: כרגע לא בטוח שימשיך. בינתיים כץ פונה לשחקנים בעצמו, שרון מימר מועמד

צילום מסך

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר החליט להפסיק את העיסוק בהחתמת שחקנים חדשים להפועל חיפה, עד למיצוי המשא ומתן עם יואב כץ. אתמול (שלישי) פרסמנו כי בשיחה נוספת בין כץ לקלינגר התגלעו פערים במשא ומתן, ובשלב זה קלינגר עשוי שלא להמשיך בקבוצה, גם אם לא ימונה למאמן נבחרת ישראל.

"יש בלגן גדול בין כץ לקלינגר", אישר גורם בהפועל חיפה. "יואב הגיש לו הצעה מעליבה וניר לא מוכן להכין את הקבוצה לעונה הבאה עד שתנאיו יסוכמו". שתי עובדות יכולות להעיד על המתיחות ביחסים: בימים האחרונים החליט כץ לפנות לשחקנים בעצמו ולנהל איתם משא ומתן, ובנוסף קלינגר שהחליט להוריד הילוך יצא לחופשה פרטית בתחילת השבוע.

יש לציין שמקורבים למשא ומתן לא פוסלים אפשרות שקלינגר ייפגשו בהמשך אם לא יחתום בנבחרת, אך הבעלים הכין כבר שתי אלטרנטיבות למקרה שהמאמן יעזוב: האופציה הראשונה שעלתה היא מאמן מכבי פתח תקוה בעונה החולפת שרון מימר, שהוזכר לאחרונה כמועמד לבני סכנין. האופציה השנייה היא יובל נעים.

עוד בנושא

פערים גדולים בין ניר קלינגר ליואב כץ: "ניר לא יישאר בכל מחיר"
כץ במגעים עם נציגי אלי אלבז, פלקושצ'נקו יפנה לבית המשפט?

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
הולך ומתרחק? קלינגר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully