וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פערים גדולים בין קלינגר לכץ: "ניר לא יישאר בכל מחיר"

12.6.2018 / 7:38

אחרי שיחה נוספת, השניים לא מצליחים להגיע לסיכום כספי בחוזה שיהיה כפוף לבחירת מאמן הנבחרת. במועדון אישרו את הפניה לנציגיו של אלבז: "נחתים אותו או חלוץ זר". האופציה על מאמון קשוע מומשה, שוקרני שסיכם ממתין להודעה הרשמית של הבעלים

עריכת וידאו: מתן חדד

"הפערים בין קלינגר לכץ משמעותיים. כרגע אין הסכמה בניהם. יואב רוצה להיפגש שוב אם ניר לא יקבל את הנבחרת כי לתפיסתו הוא יתגמש בדרישות. ניר לא יישאר בכל מחיר". כך אמר אמש גורם בהפועל חיפה, זאת בעקבות הדיווח בשבוע שעבר על פערים כספיים בין המאמן לבעלים. כפי שפרסמנו, כץ לא מוכן להיענות לדרישות של המאמן והודיע כי המשא ומתן יימשך רק לאחר מינוי מאמן הנבחרת. גורם בקבוצה סיפר כי "שניהם עשויים לצאת קירחים מכאן ומכאן, אבל ההפסד הוא בעיקר של יואב. אחרי מה שניר בנה כאן, יהיה לו קשה לשחזר את זה עם מאמן אחר".

במועדון אישרו את הפניה לנציגיו של אלי אלבז. גם חלוץ אפולון סמירניס מוכן לחזור לקבוצת נעוריו כשסוכניו מנסים להתגבר על המתיחות שנוצרה עם הבעלים. "יש לנו שתי אפשרויות כרגע: חלוץ זר או אלבז", אמרו במועדון.

עוד בנושא

פלקושצ'נקו שוקל פניה לערכאות משפטיות בעקבות החוזה הנמוך
בגלל גנסארי: הפועל חיפה מעכבת את המגעים עם קלאודמיר וארמלי

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
"שניהם עשויים לצאת קירחים מכאן ומכאן". ניר קלינגר/יוסי ציפקיס

כזכור, סוהיל ארמלי וקלאודמיר נמצאים ברשימות של כץ אבל הוא ייתן אור ירוק להחתימם רק במקרה שבו ראדו גנסארי יעזוב. המולדבי מחזיק בהצעה אחרת. בתחילת החודש דיווח עיתונאי בולגרי על התעניינות של לבסקי סופיה בשחקן.

החוזים של רועי שוקרני וחן דילמוני אמורים להיחתם על ידי כץ ביממה הקרובה. הפועל חיפה תוציא בקרוב הודעה רשמית על כך. בנוסף, אתמול החליטה הקבוצה לממש את האופציה על החלוץ מאמון קשוע, שיישאר עונה נוספת במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully