וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל גנסארי: הפועל חיפה מעכבת את המגעים עם קלאודמיר וארמלי

10.6.2018 / 15:42

לסוכנו של השחקן, שדורש שדרוג של 25 אחוזים, נמסר: "לא נחכה עוד זמן רב". גורם במועדון: "אם לא יחתום השבוע, נתקדם הלאה". שני הקשרים עדיין ברשימות של קלינגר. במועדון ממשיכים במעקב אחר אלי אלבז

צילום: קובי אליהו עריכה: תום זואילי

הפועל חיפה מנסה לקדם את עסקת ראדו גנסארי, אך ללא הצלחה. במועדון טוענים כי סוכנו מעכב את המשא ומתן בין הצדדים משום שהוא מנסה למצוא לו קבוצה באירופה. "לא נחכה עוד זמן רב. אם גנסארי לא יחתום השבוע, נתקדם הלאה", אמרו. "אי אפשר ששחקן אחד יעכב את כל ההכנות". במועדון מתכוונים לכך שהרצון של ניר קלינגר לראות את קלאודמיר וסוהיל ארמלי בקבוצה לא יכול להתממש כל עוד חלוץ מולדובה לא השיב על ההצעה של יואב כץ. יחד עם זאת, במועדון הבהירו כי בכל מקרה לא יוכלו להחתים את קלאודמיר עד יום חמישי, אז תפוג האופציה על השחקן.

כזכור, גנסארי הציב דרישות חדשות כשביקש לשדרג את שכרו בכ-25 אחוז - דבר שכץ מתנגד לו. כץ הציע לשחקן שדרוג של 10 אחוז, בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. השחקן שהרוויח כ-135 אלף דולר לא היה מוכן לחתום למרות שהבעלים הבהיר לו כי יהיה מוכן לשדרוג נוסף.

במועדון ממשיכים לעקוב אחרי חלוץ אפולון סמירניס היוונית אלי אלבז. כזכור עוד מחודש ינואר האחרון ניסו במועדון לצרפו. אלבז יכול להגיע בהעברה חופשית ובהפועל חיפה שוקלים לצרפו ללא קשר להבאת חלוץ זר נוסף.

רן קדוש שסיכם על חוזה לעונה נוספת אמור לחתום רשמית בקרוב. הוא ישמש כשוער המשנה גם בעונה הבאה. בנוסף לחן דילמוני, גם רועי שוקרני אמור להצטרף. קשר הפועל רעננה כבר סיכם את כל תנאיו לפני יותר משבוע וכעת הוא מחכה לחתימה של יואב כץ.

עוד בנושא:

החלו מגעים להארכת חוזהו של עדן בן בסט בהפועל חיפה
פערים כספיים בין כץ לקלינגר. הבעלים: "רוצה את קלאודמיר"
חוזר לקדנציה שלישית: רועי שוקרני סיכם לשנתיים בהפועל חיפה

רן קדוש שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
ימשיך לשמש כשוער משנה. רן קדוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully