וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: החלו מגעים להארכת חוזהו של עדן בן בסט

8.6.2018 / 7:58

החלוץ דורש חוזה לשנתיים נוספות, בעוד שכץ נוטה להאריך את ההסכם בעונה אחת בלבד. כץ לגנסארי, שדורש שדרוג: השב עד תחילת השבוע. הקבוצה תפנה לשלומי אזולאי אם ישוחרר מסכנין

עדן בן בסט, שחקן הפועל חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
מה יהיה אורך החוזה? בן בסט/מערכת וואלה!, לילך וייס

הפועל חיפה החלה במגעים להארכת חוזהו של עדן בן בסט. החלוץ דורש להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות, בעוד שיואב כץ משהה כרגע את ההחלטה ונוטה להאריכו לכל היותר בעונה אחת. בימים הקרובים אמורים הצדדים לערוך שיחה נוספת. כפי שפרסמנו עוד לפני סיום העונה, בן בסט אמור לקבל הצעה לשנתיים מהמועדון, זאת לאור הדרישה שלו לפתוח את ההסכם. הפועל חיפה יכלה להודיע על מימוש האופציה בתנאי שבן בסט היה משחק ב-70 אחוז ממשחקי הליגה. החלוץ שותף העונה ב-29 משחקי ליגה, בהם כבש 12 שערים, וכץ הודיע לו מיד בסיום העונה על מימושה.

בנושא אחר: הקשר-חלוץ ראדו גנסארי הודיע לראשי המועדון כי הוא דורש שדרוג משמעותי בחוזה שלו. בתקשורת הבולגרית פורסם ביום שני כי לבסקי סופיה מעוניינת בשחקן. סוכנו מייצג גם את הולמאר אייולפסון, שמשחק בקבוצה וההערכה היא שגנסארי מתלבט בין עזיבה לבולגריה לבין ההצעה של הפועל חיפה, שככל הנראה גבוהה יותר. הוא הרוויח כ-135 אלף דולר העונה, ודורש כעת כ-170. במועדון ביקשו ממנו להשיב על הצעה סופית שהגיש לו כץ עד תחילת השבוע, אחרת יעברו למועמדים אחרים.

במועדון ממתינים שיואב כץ יאשר סופית את עסקאות חן דילמוני ורועי שוקרני. השניים סיכמו את התנאים שלהם וכעת הם ממתינים שכץ יעביר להם את החוזה חתום. ההערכה היא שהשניים יצטרפו עד תחילת השבוע רשמית לקבוצה. במועדון ממתינים גם לתשובה מבית"ר ירושלים לגבי קלאודמיר. אם החלוץ שלומי אזולאי ישוחרר מסכנין, הקבוצה תפנה אליו, לאחר שירדו מהפרק מספר חלוצים זרים שהיו מועמדים לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully