וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים כספיים בין כץ לקלינגר. הבעלים: "רוצה את קלאודמיר"

5.6.2018 / 8:51

הבעלים והמאמן של הפועל חיפה שוחחו כדי להגיע לסיכום שיחול במקרה שקלינגר לא יהיה בנבחרת, אך נתקלו במבוי סתום. כץ : "ננסה להחתים את הקשר". איבנובסקי במו"מ עם היידוק

צילום מסך

"אנחנו רוצים להחתים את קלאודמיר. אם בית"ר לא תממש עליו את האופציה, בהחלט קיימת אפשרות שנחתים אותו". כך אמר בעלי הפועל חיפה יואב כץ בעקבות הידיעה על הרצון לראות את קשר בית"ר ירושלים בעונה הבאה. בהפועל חיפה משוחחים עם סוכנו של השחקן, איתן מזרחי, אבל הודיעו כי העסקה תתבצע רק אם ראדו גנסארי לא יחתום. לניר קלינגר ארבעה זרים, ובנוסף הוא רוצה להחתים את אחד מהשניים וגם חלוץ זר. החלוץ מירקו איבנובסקי שוחח עם קלינגר. הוא הודיע כי הוא מנהל מזה מספר ימים משא ומתן עם היידוק ספליט ובמועדון פסימיים לגבי האפשרות שיחתום.

בינתיים, גורמים במועדון מספרים כי קיימים פערים בין ניר קלינגר ליואב כץ בנוגע לעונה הבאה. קלינגר רוצה מאוד להגיע לנבחרת, אבל גם אם לא יהיה שם הוא עדיין לא סגר את תנאיו במועדון. על פי ההערכות, הבעלים משהה את המשא ומתן מתוך הנחה שאם קלינגר לא ייבחר, הדרישות הכספיות שלו יהיו נמוכות יותר. "כרגע הם הגיעו למבוי סתום. קלינגר לא מוכן להתפשר אחרי עונה כזאת גדולה. יואב הציע שדרוג מינורי. לפני ששואלים האם ניר יהיה בנבחרת או לא יהיה, צריך להבין שהוא צריך להסכים לתנאים של יואב אם לא יהיה שם".

עוד בנושא:

הפועל חיפה ממתינה לקלאודמיר
רועי שוקרני סיכם בהפועל חיפה
ג'ונתן בורנשטיין חתם במכבי נתניה

חלוץ נבחרת מקדוניה מירקו איבנובסקי. AP
היידוק ספליט או הפועל חיפה? איבנובסקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully