וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה ממתינים לקלאודמיר. יואב כץ פנה לחלוץ מקדוני

4.6.2018 / 9:52

הבעלים הציע לחלוץ סלאבן בלופו מירקו איבנובסקי חוזה לעונה, אך הוא סירב ודרש חוזה ארוך יותר. שיחה נערכה עם סוכנו של קשר בית"ר. המו"מ עם גנסארי תקוע, ארמלי עשוי להחליפו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל חיפה מנסים לקדם את הגעת הקשר האחורי של בית"ר ירושלים, קלאודמיר, ונרשמה שיחה נוספת עם סוכנו איתן מזרחי. בשיחה נמסר כי במועדון ממתינים לאישור לפיו האופציה לא מומשה על השחקן ובנוסף, הם ממתינים להחלטה של ראדו גנסארי, עמו לא נרשמה בינתיים התקדמות. גם בן אז'ובל הוזכר כאופציה, אבל זה יקרה רק אם יגיע בחינם. שחקן נוסף שעשוי להגיע הוא הקשר סוהיל ארמלי.

במקביל, הקבוצה בודקת אפשרות לצרף חלוץ זר. אחד המועמדים הוא חלוץ סלאבן בלופו, מירקו איבנובסקי, אליו פנה יואב כץ. לחלוץ יש הצעה נוספת והוא הודיע ליואב כץ כי הוא מוכן לחתום לשתי עונות בלבד, בעוד שהבעלים הציע חוזה לעונה ובסיומה תהיה לו אופציה להאריך את החוזה. "השחקן מסרב לחתום לעונה אחת וכרגע המשא ומתן תקוע. אם יואב לא ישנה את דעתו ביממה הקרובה, השחקן עשוי לחתום במקום אחר", אמר גורם במועדון. יש לציין כי מבירור שערכו במועדון התברר כי הקשר מנהל מגעים עם שתי קבוצות במקביל. הראשונה היא רייקה הקרואטית והשניה היא היידוק ספליט, במדיה נרשמה התקדמות בימים האחרונים. גם דינמו מוסקבה הוזכרה בתקשורת הזרה כמועמדת לקלוט אותו.

עוד בנושא:

מאדום לסגול: אלון תורג'מן חתם לשלוש שנים באוסטריה וינה
חוזר לקדנציה שלישית: רועי שוקרני סיכם לשנתיים בהפועל חיפה
מכבי חיפה ועמית זנטי: "רוב המחלוקות מאחורינו. שני הצדדים מעוניינים להמשיך"

חלוץ נבחרת מקדוניה מירקו איבנובסקי. AP
כץ פנה אליו. מירקו איבנובסקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully